0  |  2

استارتاپ دمو صنعت گاز برگزار می‌شود

استارتاپ دمو صنعت گاز برگزار می‌شود

پارک علم و فناوری خراسان با همکاری شرکت ملی گاز ایران به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا، استارتاپ‌ها و ایده‌ها و با‌هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی كشور، رویداد استارتاپ دمو صنعت گاز را برگزار می نماید. 

ذاکریان مدیر مرکز رشد انرژی پارک علم وفناوری خراسان با اعلام این خبر افزود: این رویداد در 22 آبان ماه سال جاری و در محل پارک علم و فناوری خراسان با حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های نوپا‌، استارتاپ‌ها و ایده‌پردازان این حوزه برگزار خواهد شد.  

وی درخصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبین ایده و استارتاپ‌­ها با سرمایه­‌گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌­ها و ایده‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ­‌ها) برگزار می‌­شود و استارتاپ­‌ها می‌­توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه­‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارتاپ­‌ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند كرد.

ذاکریان در خصوص اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: یكی از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی كشور، نبود فرصت ها و بسترهای جذب سرمایه است كه رویدادهای استارتاپ سرمایه گذاری صنعت گاز تلاش دارد این زمینه را برای شركت های نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه پذیری از یك طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شركت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم نماید. 

لازم به‌ذکر است مهلت ثبت‌نام در اين رویداد تا ۱۸ مهر ماه خواهد بود.

استارت آپ دمو صنعت گاز

 متقاضيان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتوانند به سايت www.kstp.ir و yon.ir/RfK3g  مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 76251224 021-  و 051- 35003274  تماس حاصل نمايند.

فرم ثبت نام رويداد از طريق QR-code  زیر در دسترس میباشد.

گوگل فرم

گوگل فرم

ایوند

ایوند

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com