1  |  0

آغاز پذیره‌نویسی هفتمین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه از ششم مهر

آغاز پذیره‌نویسی هفتمین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه از ششم مهر

پذیره نویسی هفتمین صندوق جسورانه بورسی با نام صندوق سرمایه گذاری جسورانه پارتیان با سرمایه 200 میلیارد ریال از ششم مهرماه آغاز می شود و تا پانزدهم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت. حوزه فعالیت این صندوق، «فناوری اطلاعات و ارتباطات مالی (فین تک)» و «زیست فناوری» خواهد بود.
دوره فعالیت این صندوق 7 سال است و از طریق کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران امکان مشارکت در پذیره نویسی فراهم است. در این دوره از پذیره نویسی، موسسان 34 درصد سرمایه را تعهد می کنند و مابقی را از طریق پذیره نویسی تامین خواهد شد.
صندوق های جسورانه بورسی به عنوان یکی از ابزارهای نوین سرمایه گذاری با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نهادهای مسوول بازار سرمایه برای سرمایه گذاری عموم مردم در طرح های فناورانه و دانش بنیان طراحی و اجرا شده است.
این صندوق ها در واقع صندوق های سرمایه گذاری هستند که پول سرمایه گذارانی که به دنبال داشتن سهام در کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) و کسب و کارهای کوچک و متوسط هستند و پتانسیل رشد بالایی دارند را مدیریت می کنند. این نوع از سرمایه گذاری ها سرمایه گذاری هایی با بازده و ریسک بالا محسوب می شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com