0  |  0

در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود: نمایشگاه استارت‌آپ‌های حوزه فضایی

در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود: نمایشگاه استارت‌آپ‌های حوزه فضایی

مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران در اینستاگرام در این باره نوشت: جوانان خلاق با ایده‌های خلاقانه در حال برنامه‌ریزی برای اجرای رویدادهای متنوع در هفته جهانی فضا هستند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه شرکت ها و استارت‌آپهای حوزه فضایی همزمان با هفته جهانی فضا، با همکاری سازمان فضایی ایران در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود، گفت: در کنار این برنامه متنوع که با حضور استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال حوزه فضایی برگزار می شود، دو رویداد متفاوت در حوزه‌های توسعه فناوری و خدمات حوزه فضایی با هدف توسعه اکوسیستم استارت‌آپی میان دانشجویان، نیز توسط دانشجویانی با انگیزه و پرشور در دانشگاه صنعتی شریف برپا خواهد شد.
این نمایشگاه در حوزه های مختلف هوافضا، کامپیوتر، مکانیک، مخابرات و برق ۱۶ تا ۱۸ مهرماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
هفته جهانی فضا همه ساله از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه توسط سازمان فضایی ایران برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com