1  |  2

رایگان ثبت‌نام کنید: رویداد «رقابت‌های استارت‌آپی زیارت آنلاین»

رایگان ثبت‌نام کنید: رویداد «رقابت‌های استارت‌آپی زیارت آنلاین»

در شرایطی که از استارت‌آپ‌ها به‌عنوان کسب‌و‌کارهایی با مدل درآمدی مبهم یا غیرقابل پیش بینی یاد می‌شود، نرم افزارهایی هم یافت می‌شوند که در دسته استارت‌آپ‌های مذهبی بوده و با عشق و علاقه به ائمه اطهار و قرآن شکل گرفته‌اند.

فعالانی که تلاش می کنند تا گسترش دین را در جامعه با اپلیکیشن‌ها و سایت هایشان رقم بزنند. چهاردهمین سمینار رقابت های استارت آپی دانشگاه امیرکبیر با حضور بشرا،  آوا و نوا،  سیمای همراه،  مذهبیون و نوانو به معرفی خدمات ارائه شده توسط این استارت‌آپ‌ها می‌پردازد.

این مراسم به همت کهربا (کانون همگرایی رویکردهای بین المللی امیرکبیر) روز دوشنبه 15 مهر ماه از ساعت 8 الی 16 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

رقابت های استارتاپی زیارت آنلاینعلاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به www.bestad.ir در این رویداد استارت آپی مذهبی ثبت نام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com