0  |  0

«فروش المبارک» برگزار شد

«فروش المبارک» برگزار شد

 فروش المبارک با حضور پرشور شرکت کنندگان برگزار شد. در این سمینار دکتر احمد حلت مثل همیشه پرانرژی و پرقدرت روی سن رفتند و با آموزش های فوق العاده شان انگیزه بالایی را در وجود مخاطبین ایجاد کردند تا بتوانند در دوران رکود تلاش‌شان را افزایش بدهند. تلاشی که نتیجه آن فروش و رونق بیشتر خواهد بود.
دکتر احمد حلت توضیح دادند که ما برای ایجاد یک ارتباط قوی، فقط ۷۰ ثانیه وقت داریم تا اثرگذار باشیم و اگر بتوانیم اثرگذاری قوی داشته باشیم، قطعا به فروش خیلی نزدیک می‌شویم.
در انتهای سخنرانی دکتر احمد حلت، توسط مجموعه ابرطلایی و مدیر موفق این مجموعه علی درجزینی، از زحمات پربار جناب دکتر حلت تقدیر و لوح یادبود ابرطلایی تقدیم ایشان شد.
در ساعت استراحت مخاطبین ضمن استفاده از پذیرایی، فرصت این را داشتند که با اساتید و مهمانان ویژه مثل دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران، مدیران عامل برندهای موفق و … هم کلام بشوند و شبکه سازی حرفه ای را انجام بدهند.
در این سمینار مهمانان ویژه‌ای حضور داشتند. جناب پرفسور باهر (استاد عالی دانشگاه)، دکتر سیدا (مرد حافظه ایران)، مهندس فرهادیه (مسئول دفتر سرمایه گذاری مسکن وزارت راه و شهرسازی)، مهندس مرتضوی (دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران)، دکتر میوه چی (مدیرعامل شرکت افراتاب)، سرکار خانم ماهرخ فلاحی (هم موسس انجمن زنان کارآفرین) و … که با حضورشان در این سمینار باعث افتخار همه ما شدند.

بعداز زمان استراحت، استاد حسین موسویان روی سن آمدند و با انجام حرکات ورزشی صحیح به رفع خستگی مخاطبین کرد.
بلافاصله بعد از آن علی درجزینی (معلم کارآفرینی و کارآفرین نمونه کشوری) روی سن آمد و با آموزش های تخصصی تکنیک های افزایش فروش در دوران رکود، مخاطبین را سر ذوق آورد.

فروش المبارک برگزار شدآموزش هایی که با بازی‌ها و ابزار جالبی ارایه شدند. علی درجزینی معتقد است که اگر آموزش با استفاده از وسایل و ابزار متنوع و بازی‌های گروهی ارایه بشود، می‌تواند تا ۸۰ درصد اثرگذارتر باشد و کارایی بیشتری در زندگی شخصی و شغلی شما داشته باشد.
در بخش سوم از سمینار، علی درجزینی با دعوت بهروز فروتن، کارآفرین نمونه‌ای که تا به حال بیش از ۴۰۰ لوح و تندیس کارآفرینی را از دست تمام رئیس جمهورها و وزرای کشورمان دریافت کرده، پنل پرسش و پاسخ را با ایشان برگزار کرد.
در این پنل مخاطبین توانستند پاسخ پرسش های خود را از کسی که در طی ۶۷ سال فعالیت کاری، توانسته ۳۵ سال در قله اوج اقتصادی و بیش از ۳۰ سال را در اوج محبوبیت باشد بگیرند.
در انتهای پنل پرسش و پاسخ ، علی درجزینی به پاس حضور بهروز فروتن بزرگ در سمینار فروش المبارک، لوح یادبود ابرطلایی را به ایشان هدیه داد.
لوحی که تقریبا ۱۰ سال قبل خودش به‌عنوان کارآفرین نمونه از دست آقای فروتن دریافت کرده بود.  

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com