0  |  1

رویداد آموزشی «FinWay» در پاییز ۹۸ برگزار می‌شود

رویداد آموزشی «FinWay» در پاییز ۹۸ برگزار می‌شود

رویداد «FinWay» رویدادی آموزشی در حوزه فناوری‌های مالی (فین‌تک) است که در قالب ده کارگاه تخصصی در پاییز سال 98 برگزار خواهد شد.

این رویداد جامع آموزشی با معرفی و تشریح مفاهیم و عناصر مرتبط با حوزه فین‌تک، به معرفی و تحلیل پیشران‌ها و فناوری های محوری و نمونه‌کاوی کسب و کارهای مطرح فین‌تک در دنیا می‌پردازد و با تحلیل روندهای فناوری‌های مالی در جهان و ایران به تشریح فرصت‌ها و چالش‌های توسعه این حوزه در کشور می‌پردازد.

این رویداد توسط «ویژن آکادمی» در پاییز سال 1398 و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد، معرفی جامع بخش‌های مختلف حوزه فناوری‌های مالی به شرکت‌کنندگان از گروه‌های مختلفی همچون دانشجویان، کارآفرینان، فعالین صنعت مالی، مشاورین، متخصصان و دیگر علاقه‌مندان می‌باشد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با شرکت در این رویداد با جدیدترین نوآوری‌ها و فناوری‌ها در حوزه خدمات مالی آشنا شده و توانایی و دانش خود را برای فعالیت در این حوزه ارتقا دهند.

این رویداد از ۱۰ کارگاه آموزشی با عناوین زیر تشکیل شده است:

۱. کارگاه جامع FinTech در تاریخ 11 مهر

۲. کارگاه جامعFinTech در تاریخ 18 مهر

۳. کارگاه BankTech در تاریخ 25 مهر (ثبت نام در این کارگاه با کد تخفیف modirinfo)

۴. کارگاه PayTech در تاریخ 2 آبان

۵. کارگاه WealthTech در تاریخ 23 آبان

۶. کارگاه LendTech در تاریخ 30 آبان

۷. کارگاه LendTech در تاریخ 7 آذر

۸. کارگاه CryptoCurrency در تاریخ 14 آذر

۹. کارگاه PFM در تاریخ 21 آذر

۱۰. کارگاه RegTech در تاریخ 28 آذر 

در طول رویداد، ضمن آموزش هر کدام از مباحث بالا، شرکت‌کنندگان قادر خواهند بود با بهره‌مندی از حضور متخصصین و صاحب نظران حوزه‌های مختلف فین‌تک و با شنیدن داستان کسب وکارهای حوزه فین‌تک از زبان مدیران استارتاپ‌های موفق این حوزه، با چالش‌ها و فرصت‌های کسب و کارهای فین‌تک در ایران آشنا شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت فین‌وی به نشانی FinWay.ir مراجعه نمایید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com