0  |  2

چهارمین استارتاپ ویکند قوچان برگزار می‌شود

چهارمین استارتاپ ویکند قوچان برگزار می‌شود

خانه استارتاپ قوچان مستقر در دانشگاه صنعتی قوچان در نظر دارد به عنوان یکی از محرک های اصلی جهت بهبود اکوسیستم کارآفرینی شهرستان و ایجاد بستر و عناصر لازم برای رشد بنگاه های نوآور و تشکیل استارتاپ ها در قوچان بکوشد. در همین راستا برنامه ای با عنوان "پاییز کارآفرینی قوچان" برای کلیه جوانان، دانشجویان، شبکه سازی میان کسب و کار ها و آموزش و مهارت آفرینی در حوزه کارآفرینی توسط خانه استارتاپ قوچان طرح ریزی شده است. چهارمین استارتاپ ویکند قوچان نیز یکی از رویدادهای پاییز کارآفرینی است که در تاریخ ۲۲ الی ۲۴ آبان ماه برگزار می‌شود..

استارتاپ ویکند چیست؟

استارت آپ ویکند یک همایش و رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیا است که همانطور که از نامش پیداست معمولا در انتهای هفته برگزار می شود. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا انتهای هفته طی 54 ساعت ایده یا پروژه هایی را مطرح و آماده نمایند.

چه ایده ای می تواند استارتاپی باشد؟

قبل از اینکه شما یک ایده را در ذهن خود رشد دهید نیاز است چند موضوع مهم را همیشه مد نظر خود قرار دهید. مدل کسب و کار ایده ای که می دهید چگونه است یا به بیان دیگر ایده شما چگونه منابع مالی را در بازار هدف جذب می کند و به سوددهی می رسد. که معمولا افراد متخصص در کارآفرینی با انواع مدل های کسب و کار Business model آشنا هستند که در برنامه های استارتاپی افراد متخصص در این زمینه می توانند مشاوره های خوبی را در مورد ایده شما و مدل‌های سرمایه گذاری بدهند.

محوریت چهارمین استارتاپ ویکند قوچان:

- توسعه اقتصاد شهری

- گردشگری

- اقتصاد بومی

- مشاغل شهری

- اقتصاد دانش بنیان

- کارآفرینی اجتماعی

شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد تماس بگیرید 

تلفن دبیرخانه: 47017270-051

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com