0  |  0

استقبال بی‌نظیر اصفهانی‌ها از رویداد استارتاپی پاتوق

استقبال بی‌نظیر اصفهانی‌ها از رویداد استارتاپی پاتوق

رویداد استارتاپی پاتوق یک دورهمی کارآفرینی استارتاپی است که در تاریخ پنج شنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ در اصفهان برگزار می گردد.
به گزارش مدیراینفو؛ استقبال بی نظیر مردم اصفهان از رویداد پاتوق موجب شد در ساعات اولیه ثبت نام با تکمیل ظرفیت روبرو شود . پاتوق برای شانزدهمین بار در اصفهان برگزار می شود که این استقبال نشان از تاثیر گذاری و مفید بودن این رویداد در اکوسیستم استارتاپی اصفهان دارد.
در شانزدهمین پاتوق جلال ترابی از هیجان در تیم سازی و علت های شکست تیم های استارتاپی می گوید. سعید شجاعی از نحوه جذب سرمایه گذار برای استارتاپ می گوید. احمد کاظمی از بازاریابی محتوا و چگونگی تولید محتوای موثر می‌گوید. محمد علی سیادتی از تجربه‌های موفق و ناموفق بازار فناوری می‌گوید و خانم کریمی از مالیات و قوانین مالیاتی جدید خواهد گفت.
به گفته برگزار کنندگان این رویداد در ساعات پایانی این رویداد زمانی برای ارتباط بین مراجعه کنندگان طراحی شده است که در آن زمان افراد می توانند با ارتباط گیری نیاز های خود از جمله نیاز به تامین نیرو برای کارفرماها، نیاز به استخدام شدن برای متقاضیان کار، نیاز به تیم‌سازی خود را پوشش دهند و با اشتراک نظرات و دانش خود بر علم هم بیفزایند.
پاتوق شانزده حامیان زیادی دارد که پایان به آنها خواهیم پرداخت.
حامیان پاتوق ۱۶ اصفهان عبارت اند از:
ایران رادا، پایگاه خبری رامانیوز، شرکت ارتباطات خلاق رویانو، کافه کارآفرینی کندو (میزبان مکان رویداد)، وب سایت مدیراینفو، اپلیکیشن هایپر مارکت عمو سبزی فروش ، جزوه ها دات کام، فروشگاه اینترنتی بروز کالا، استارتاپ آقای مسکن اصفهان، فروشگاه آبشار آبی اصفهان، وب سایت هنرات، شرکت کامور، فروشگاه اینجا سالم، فروشگاه لپ‌تاپ استوک استور، شرکت سی وان، آژانس دیجیتال مارکتینگ یلدا، ماکان هلدینگ، جان اسنک، شرکت حسابگران نقش جهان، خیره طلوع بی نشان

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com