0  |  0

افت شدید قیمت آمازون در معاملات روز جمعه

افت شدید قیمت آمازون در معاملات روز جمعه

افت شدید قیمت آمازون در معاملات روز جمعه، جف بزوس را یک پله سقوط داد.
پس از انتشار گزارش عملکرد شرکت آمازون و محقق نشدن پیش بینی شود سه ماهه پایانی این شرکت، قیمت سهام آمازون با افت ۶ درصدی همراه شد.
این گزارش ضعیف موجب شد که قیمت این سهم به کمتر از یک هزار و ۶۱۸ دلار برسد و به نظر می رسد تا سطح مقاومی یک هزار و ۵۵۰ دلار نیز ریزش داشته باشد.
به این ترتیب، جف بزوس، مدیر عامل این شرکت عنوان ثروتمندترین فرد جهان را دوباره به بیل گیتس واگذار کرد.
طبق آمار فوربز، ثروت جف بزوس که پس از طلاق از همسرش -که گران‌ترین طلاق تاریخ بود،- به شدت کاهش یافته بود، حالا با این سقوط سهام ۶.۹ میلیارد دلار دیگر پایین آمد و به ۱۰۳.۹ میلیارد دلار رسید که او را پشت سر بیل‌ گیتس با ثروت خالص ۱۰۵.۷ میلیارد دلار قرار می‌دهد.
این در حالی است که، سابق بر این، جف بزوس ۵۳ ساله نخستین میلیاردری بود که از سال ۱۹۹۹ میلادی خالص دارایی اش از ۱۲ رقم فراتر رفته است و توانست بیل گیتس، مالک مایکروسافت را پشت سر بگذارد.
بدین ترتیب، قبل از این سقوط قیمت، جف بزوس نخستین ثروتمند دنیا بود، رتبه دوم به بیل گیتس(۸۹.۱ میلیارد دلار) و رتبه سوم به وارن بافت(۷۸.۷ میلیارد دلار) تعلق داشت که هم اکنون رتبه دوم و اول جابه جا شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com