0  |  0

نمایشگاه الکامپ موتور محرکه‌ توسعه استارتاپ‌ها

نمایشگاه الکامپ موتور محرکه‌ توسعه استارتاپ‌ها

استاندار خوزستان با اشاره به رشد و شکل‌گیری استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در این استان گفت: نمایشگاه الکامپ موتور محرکه‌ای برای گسترش استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بوده و به عملی شدن آن‌ها کمک کرده است.
غلامرضا شریعتی در حاشیه چهارمین نمایشگاه الکامپ و دستاوردهای دولت الکترونیک و پس از بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه که در حوزه پیشرفت‌های حوزه الکترونیک، فضای مجازی و اقدامات نرم‌افزاری در خوزستان است و به نوعی همکاری بین بخش خصوصی و دولت نیز به شمار می‌رود.
وی گفت: امروزه زندگی مردم به سمت زندگی هوشمند و الکترونیک پیش می‌رود لذا کارهایی که در این زمینه انجام شده نو و بدیع هستند که از جمله آنها میتوان به اقداماتی که در حوزه امنیت شبکه انجام شده اشاره کرد.
استاندار خوزستان با اشاره به این که در این استان در زمینه رباتیک فعالیت‌های خوبی صورت پذیرفته است گفت: یکی از مشکلات در خوزستان مسایل مربوط به شرکت گاز و انفجارهای ناشی از گاز است اما اکنون سنسورهایی طراحی شده که حتی نسبت به کمترین نشتی گاز هشدار می‌دهد و از حوادث متعدد جلوگیری می‌کنند.
وی افزود: شرکت‌ها دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در مسیری قرار گرفتند که امروز فقط در تئوری مطرح نیستند بلکه به صورت علمی و کاربردی برای مردم و دستگاه‌های دولتی عمل می‌کنند و می توانند در زمینه تسهیل امور، سرعت بخشی، ایمن سازی، توسعه منطقه، شهرستان و استان خوزستان نقش داشته باشند.
شریعتی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه سازمان‌هایی دولتی خدمات مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند به عنوان مثال در رونمایی که در غرفه شهرک‌های صنعتی داشتیم نرم افزاری برای واگذاری زمین طراحی شده که دیگر نیاز به خرید حضوری نیست.
چهارمین نمایشگاه الکامپ و دستاوردهای دولت الکترونیک از ۹ تا ۱۲ آبان در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی اهواز در حال برگزاری است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com