1  |  5

رویداد خانه استارتاپ ایرانیان در آذر ماه برگزار می‌شود

رویداد خانه استارتاپ ایرانیان در آذر ماه برگزار می‌شود

رویداد خانه استارتاپ ایرانیان برگزار می‌شود
خانه استارتاپ ایرانیان قصد دارد در هفته جهانی کارآفرینی به منظور راه اندازی کسب و کارهای نوپا، این رویداد را برگزار نماید.
این رویداد هرساله در ۱۷۰ کشور دنیا توسط ۳۰۰۰ گروه و حدود ۲ میلیون شرکت کننده در یک بازه زمانی مشخص برگزار می شود.

سعی داریم با معرفی ایده های جدید به شرکت های شتابدهنده همچنین اشتراک گذاری تجربیات شرکت های موفق استارتاپی و برگزاری کارگاه های آموزشی خاطرات خوبی برای شما رقم بزنیم.

ضمنا به پنج تیم برتر شرکت کننده، کمک هزینه راه اندازی کسب و کار پرداخت می گردد. آموزش ایده پروری اعتبارسنجی ایده ارزش گذاری عرضه اولیه محصول مدل بازاریابی _تیم سازی اطمینان می دهیم از این رویداد با انرژی و دست پر خارج می شوید.
تیم هایی که قرار است در قسمت مسابقه شرکت کنند از صبح روز رویداد در مجموعه حضور دارند و به بررسی و مرور طرح خودمی پردازند. علاقه مندان نیز با حضور در کارگاه های آموزشی که در محل تدارک دیده با تجربیات جدیدی در حوزه فن آوری و نوآوری روبرو می شوند.

حضور شرکت های استارتاپی و کارآفرینان موفق و شنیدن داستان موفقیت اونها جذابیت رویداد را دوچندان خواهد کرد.
موقعیت‌های جدید و جذاب در بخش نمایشگاه کار احتمال دارد آینده کاری شما رو تغییر دهد.

رویداد خانه استارتاپ ایرانیان

جهت ثبت نام در این رویداد کلیک کنید

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com