1  |  0

دومین نوبت سمینار فروش المبارک در دانشگاه تهران برگزار شد

دومین نوبت سمینار فروش المبارک در دانشگاه تهران برگزار شد

دومین نوبت سمینار فوق‌العاده فروش المبارک به همت مجموعه آموزشی ابرطلایی و با سخنرانی استاد علی درجزینی (معلم کارآفرینی)، دکتر احمد حلت (مدیرمسئول مجله موفقیت) و پنل پرسش و پاسخ خانم زهرا نقوی (کارآفرین برتر کشوری) با موضوع راهکارهای افزایش فروش در دوران رکود در روز چهارشنبه 29 آبان با حضور بیش از 400 نفر از علاقه‌مندان به شکوه اقتصادی ایران در سالن کوثر دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برگزار شد

در این سمینار که با حضور پرشور علاقه مندان به شکوه اقتصادی سرزمین مان برگزار شد، دکتر احمد حلت درباره چگونگی حفظ انگیزه در دوران سخت اقتصادی سخنرانی نمود. دکتر حلت رکود را چیزی جز عدم تلاش بسیاری از کسب و کارها که به علت سردی در ادامه راه گرفتار باورهای غلط شده‌اند، نمی‌داند. به نظر وی زمانی می‌توانیم موفق باشیم که ضمن یادگیری روش‌های صحیح کسب و کار، باورهای سالم و صحیح درباره تلاش کردن و نتیجه گرفتن داشته باشیم.

بعد از سخنرانی دکتر حلت و پذیرایی از حضار، سخنرانی استاد علی درجزینی با محوریت تکنیک‌های فروش در دوران رکود آغاز شد. استاد علی درجزینی تعریف جدید و متفاوتی از رکود ارایه دادند که باعث تغییر دیدگاه حضار گردید. وی که معتقد است رکود در بازار به معنای تغییر شکل بازار می‌باشد، با نمایش ظرف های شیشه ای به شکل های مختلف نشان داد که ظرف بازار می تواند به شکل های متفاوتی تغییر کند. درجزینی تاکید کرد که هر کسی در بازار ایران با این تغییرات همسو نشود، از بازار غافل مانده و نمی تواند سوددهی مناسبی را از کسب و کارش انتظار داشته باشد.

سخنرانی دکتر درجزینی در فروش المبارک

استاد علی درجزینی در ادامه از تکنیک‌های ناب افزایش فروش در دوران رکود صحبت کردند که هر کدام از این تکنیک‌ها می توانند کمک شایانی به افزایش سریع فروش در کسب و کارها نمایند. در انتهای سخنرانی استاد علی درجزینی از سرکار خانم زهرا نقوی (مدیرعامل شرکت ارسباران شیمی) که از زنان کارآفرین برجسته کشور هستند، دعوت کردند که از تجربیات ارزنده خود برای حضار سخن بگویند. خانم نقوی ضمن معرفی خود و فعالیت‌های‌شان در عرصه سخت اقتصادی کشورمان‌، از تجربیات نابی که باعث رشد و پیشرفت خودشان و کشور شده است، صحبت کردندهمچنین حضار توانستند سوالات خود را در فرصت باقی مانده از استاد درجزینی و خانم نقوی پرسیده و پاسخ‌شان را دریافت نمایند.

در بخش پایانی این سمینار دوره های آموزشی مجموعه آموزشی ابرطلایی معرفی شد تا علاقه مندان کسب و کار بتوانند با شرکت در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت، رشد و پیشرفت خود و کشور عزیزمان ایران را تضمین کنند.

سمینار فروش المبارک در 17 مهر ماه برای نوبت اول با استقبال بسیار زیاد برگزار شد و باعث شد تا مجموعه آموزشی ابرطلایی با حمایت‌های معنوی و کمک‌های فراوان مراکز مختلف نسبت به برگزاری نوبت دوم همت گمارد. سمینار نوبت دوم فروش المبارک با حمایت خبرگزاری ایسنا، شرکت یکتانت، رسانه خبری آنلاین نوپانا، پایگاه جامع اطلاع رسانی کارآفرینان (مدیراینفو)، رسانه تصویری آنلاین نماشا، رسانه دیجیتال مارکتینگ DmBoard ، شبکه تلویزیونی ایران کالا، دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران و بنیاد حامیان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد

مدیر اینفو و دیگر حامیان رسانه ای فروش المبارک

خبر خوش اینکه سمینار فروش المبارک برای نوبت سوم با محوریت بررسی بازارهای ترکیه در مقابله با رکود اقتصادی در روز چهارشنبه 27 آذر ماه برگزار می گردد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com