0  |  1

دومین استارت‌آپ‌ ویکند دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

دومین استارت‌آپ‌ ویکند دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، یک برنامه سه روزه آخر هفته است، که در آن گروهی ازکارشناسان، مدیران، صاحبنظران، توسعه‌دهندگان استارت آپ ها،علاقه‌مندان به راه‌اندازی شرکت‌ نوپا، هنرمندان حوزه گرافیک و صاحبان ایده با هم جمع می‌شوند و تیم‌هایی تشکیل می‌دهند تا یک شرکت نوپای جدید راه‌اندازی و نمونه اولیه‌ای از کار خود ارائه نمایند، و در انتهای آخرین روز، ماحصل کار خود را به داوران مسابقه ارائه دهند.

اولین رویداد استارت‌آپ‌ویکند دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در آذرماه سال 1397 و با شرکت بیش از 300 تیم استارت اپی تشکیل که طی آن 9 تیم برترشناسایی شده وبه سه تیم اول جوایزنقدی تعلق گرفت . دومین رویداد استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، به مدت 3 روز و در روزهای 27 تا 29 آذرماه 1398 برگزار خواهد شد.

در این برنامه سخنرانان، مربیان، کسب‌وکارهای نوپا، نمایندگان شرکت‌های بزرگ، کوچک و متوسط حضور یافته و نمایندگان شرکت های سرمایه‌گذاردر آن حضور خواهند داشت. از این نظر، این برنامه فرصت بسیار خوبی برای‌ شناخته شدن جوانان صاحب ایده و دارای پتانسیل رشد است. همچنین تجربه این کار گروهی، باعث ایجاد پیوند محکمی بین اعضای تیم‌ها می‌شود و بسیاری از تیم‌ها پس از اتمام برنامه به همکاری با یکدیگر ادامه می‌دهند تا یک استارت‌آپ فعال شکل دهند. دربرنامه جنبی این رویداد، پیش بینی های لازم برای اعطای جایزه استارت آپ های ایرانی نیز به استارت آپ های موفق پیش بینی شده است.
جوایز تیم های برتر
به سه تیم برتر و اول که توسط گروه ارزیابان تعیین می گردد، جوایز نقدی به ترتیب زیر پرداخت خواهد شد:

- تیم اول: مبلغ 60/000/000ریال

- تیم دوم: مبلغ 50/000/000ریال

- تیم سوم : مبلغ40/000/000ریال

به شش تیم بعدی نیز هدایایی نفیس شامل کمک هزینه سفرهای زیارتی پرداخت خواهد شد.

استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد تهران مرکز

موضوعات پیشنهادی به تیم های استارت آپی
انتخاب موضوع برای کار بر روی آنها، در این رویداد آزاد می باشد. برخی از موضوعات اصلی که می‌تواند مورد توجه تیم‌ها قرار بگیرند عبارتند از:
- سرمایه گذاری و پول - محیط زیست - صنعت و معدن- بیمه و بانک - گردشگری - تفریح وسرگرمی - بازی‌های رایانه ای - ارز دیجیتال - املاک - محصولات غذایی - آرایشی و بهداشتی - آموزش مجازی - خرید وفروش - درآمد مجازی - پوست و زیبایی - جملات قصار - آب وهوا - کسب وکار و کارآفرینی - عمران و ساختمان - دکوراسیون - مشاوره - جهت یابی - ترجمه - سبک زندگی - فیلم و صدا - کتاب - چت

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد کلیک کنید 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com