0  |  1

کسب‌و‌کارت رو کوک کن!

کسب‌و‌کارت رو کوک کن!

با توجه به ارتباط حوزه صنعت و دانشگاه که از مهم‌ترین رخدادهای امروز در فضای آکادمیک است، شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در سال 97 اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت را با همکاری دانشگاه مازندران برگزار کرد و با استقبال دانشجویان کارآفرین و صنعتگران مواجه شد.
اکنون شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در نظر دارد، جهت حمایت از کالای ایرانی و ارتقای کیفی دانش و بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها و پژوهشگران، دومین رویداد حوزه صنعت را با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران در سال 98 برگزار کند.
این رویداد مهم از تاریخ 24 لغایت 26 آذر 98 در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.
از نکات مهم دومین رویداد حوزه صنعت کوک علاوه بر دریافت گواهی حضور در این رویداد، شرکت در سه کارگاه با حضور اساتید معتبر و امکان ارائه ایده ها به سرمایه گذاران را نیز دارد. در کنار این ها هر گروه از شرکت‌کننده، می‌توانند ایده ها و طرح های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و با گزینش متخصصان حاضر در رویداد تیم خود را تشکیل دهند.
همچنین برای شرکت‌کنندگان در این استارتاپ، امکانات رفاهی مطلوبی در نظر گرفته شده است.

کسب و کارت رو کوک کن!جوایز نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده برای تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 5، 3 و 2 میلیون تومان خواهد بود. به تیم خلاق رویداد مبلغ 1 میلیون تومان اهدا خواهد شد. همچنین دو تیم برتر رویداد استارتاپی در جلسه معرفی به سرمایه‌گذار در تاریخ 18 دی ماه شرکت خواهند کرد.
حمایت‌هایی از سوی شرکت شهرک ها و مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران‌، اعم از کمک به ثبت شرکت، کمک به بازاریابی و تجاری سازی طرح و ... هم شامل طرح های برتر می شود.
علاقمندان جهت حضور در رویداد استارتاپی می‌توانند به آدرس ‌@KBCUMZ در تلگرام و اینستاگرام مراجعه کنند.

تیزر رویداد بزرگ استارتاپی حوزه «صنعت» در دانشگاه مازندران 

همچنین بانک تجارت، سامانه حمل و نقل اسنپ، شرکت کاله، اپراتورهای، ایرانسل، همراه اول، رایتل و... از اسپانسرهای شاخص این رویداد هستند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com