0  |  2

بوت کمپ برنامه نویسی اندروید در دو نوبت برگزار می‌شود

بوت کمپ برنامه نویسی اندروید در دو نوبت برگزار می‌شود

بوت کمپ برنامه نویسی اندروید در زمستان امسال توسط شرکت رایاکالج و تحت حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.
هدف اصلی بوت کمپ برنامه نویسی اندروید، شناسایی افرادی متعهد و با انگیزه، سپس قراردادن آن ها در فرآیند آموزشی به مدت 150 ساعت به منظور رسیدن به سطح تخصص مدنظر برای انجام پروژه‌های بین‌المللی اندروید است.
هزینه شرکت در بوت کمپ
قیمت اصلی بوت کمپ برنامه نویسی اندروید، 3 میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقه مندان شرکت در بوت کمپ در ابتدای ثبت نام تنها با پرداخت 850 هزار تومان، می توانند در این فرآیند شرکت کنند، همچنین مبلغ باقی مانده پس از استخدام شرکت کنندگان در پروژه‌های بین المللی، در طی مدت 3 ماه از درصدی از حقوق آن ها کسر خواهد شد. در واقع ما به شما تضمین استخدام می دهیم و به همین دلیل از بازگشت هزینه ها مطمئن هستیم.
فرآیند شرکت در بوت کمپ
در این بوت کمپ، ابتدا از افرادی که ثبت نام اولیه را انجام داده اند، آزمونی گرفته خواهد شد و در صورت کسب حد نصاب در این آزمون، پذیرفته شدگان ظرف یک هفته به مصاحبه دعوت می شوند و در صورت کسب قبولی در مصاحبه، ثبت نام نهایی از شرکت کنندگان به عمل خواهد آمد.
تاریخ آزمون ها
ما در رایاکالج به منظور سهولت خاطر مراجعه کنندگان، در دو نوبت به تاریخ های 6 دی ماه و 4 بهمن ماه اقدام به برگزاری آزمون می کنیم تا مطمئن شویم همه افرادی که علاقه به شرکت در بوت کمپ دارند، فرصت شرکت در فرآیند ثبت نام را داشته باشند.
ثبت نام زودهنگام
مراجعینی که در آزمون اول ثبت نام و شرکت کنند، مشمول 250 هزار تومان هدیه از طرف مجموعه رایاکالج می شوند و در صورت قبولی در آزمون و مصاحبه، در مرحله ثبت نام نهایی تنها600 هزارتومان پرداخت خواهند کرد.
ثبت نام گروهی
مراجعینی که در قالب گروه‌های 3 نفره اقدام به شرکت در آزمون نمایند و هر 3 نفر در مرحله آزمون و مصاحبه مورد پذیرش قرار گیرند، مشمول 300 هزارتومان هدیه از طرف مجموعه رایاکالج خواهد شد و تنها با مبلغ 550 هزارتومان می توانند اقدام به ثبت نام نهایی نمایند.
برنامه اجرایی بوت کمپ
بوت کمپ در تاریخ 16 بهمن ماه اغاز می شود و طی شش هفته، در روزهای چهارشنبه الی جمعه از ساعت 8 الی 17 در مکان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.
در بوت کمپ برنامه نویسی اندروید، شما از صفر تا صد اندروید را فرا می گیرید و علاوه بر این موارد، مهارت‌هایی که برای انجام پروژه‌های بین المللی به آن‌ها نیاز دارید آموزش داده می شود و تمام تلاش بر این است که مهارت آموزانی که در بوت‌کمپ حاضر می‌شوند به نیروی حرفه‌ای برای فعالیت در حوزه برنامه نویسی اندروید تبدیل شوند، به همین جهت منتورهایی حرفه‌ای و شاغل در پروژه‌های بین‌المللی اندروید برای شما در نظر گرفته شده است که نه تنها در تمام زمان بوت کمپ برای انجام پروژه‌ها، کارهای تیمی و رفع اشکال، بلکه پس از بوت کمپ در دوران استخدام و حتی در یک ماه پس از استخدام در کنار شما هستند و پا به پای شما پیش می‌آیند.

بوت کمپ برنامه نویسی اندروید

ثبت نام کن، آموزش ببین، فریلنسر شو  

ارتباط با ادمین:
rayacollege@

وب سایت:
rayacollege.com

اینستاگرام:
instagram.com/rayacollege_com

آیدی کانال:

raya_college@

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com