0  |  0

حمایت وزارت علوم از پژوهش‌هاى استارتاپی دانشگاه صنعتی شاهرود

حمایت وزارت علوم از پژوهش‌هاى استارتاپی دانشگاه صنعتی شاهرود

نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت با عنوان «پترولیوم تیکاف» همزمان با هفته پژوهش و با حضور وزارت علوم و شرکت‌های فعال در حوزه‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
در این رویداد معاون پژوهشى وزارت علوم، تحقیقات و فناورى با نماینده تیم دانشجویى شتاب‌دهنده شاهكار دانشگاه صنعتى شاهرود دیدار کرد. پژوهش‌هاى تقاضا محور و استارتاپی در دانشگاه صنعتی شاهرود مورد حمايت معاون پژوهشى و فناورى وزارت علوم، تحقيقات و فناوری قرار می‌گیرد
یونس یونسیان مخترع و مدیرعامل شتاب‌دهنده شاهكار به‌عنوان سرپرست تیم دانشگاه صنعتی شاهرود به توضیحاتی درباره نمایشگاه تقاضای فناوری پرداخت. مدیرعامل شتاب دهنده شاهكار اشاره كرد در این رویداد، تیم‌های استارتاپی دانشگاه صنعتی شاهرود برای نخستین بار توانمندی خود را در زمینه قطعه سازی، ارایه محصول و خدمات و عرضه راهكارها به جامعه هدف (عرضه‌کنندگان فناوری و گروه‌های تحقیقاتی) ارائه می‌کنند و در صورت احراز توانمندی هر یک از عرضه‌کنندگان فناوری، نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه یا قرارداد اقدام می‌شود.

این فعال اکوسیستم نوآورى، همچنین رویداد هر چالش یک راهکار را یک چالش اصلی با خصوصیات بین رشته‌ای و چند وظیفه‌ای دانست.
در این رویداد راهکارهای فناورانه از سوی مجموعه های استارت‌آپى دانشگاه صنعتی شاهرود ارائه شد و بهترین راهکارها بعد از توسعه فناوری و اثبات قابلیت تجاری‌سازی به عنوان راهکار برگزیده، انتخاب می‌شوند و انعقاد قرارداد از سوی شرکت‌های تابعه وزارت نفت با مجموعه‌های منتخب صورت می‌گیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com