2  |  1

رویداد رونمایی از زبان وب‌نویسی BassisCore برگزار می‌شود

رویداد رونمایی از زبان وب‌نویسی BassisCore برگزار می‌شود

آیین رونمایی از محصول جدید شرکت منظومه‌نگاران به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت وب ایران با حضور و مشارکت جمعی از فعالان این حوزه و همچنین با همکاری DMWAY 11 دی ماه برگزار می‌شود.
شرکت دانش بنیان منظومه‌نگاران با سابقه‌ 22 ساله شهرتش را مدیون طراحی وب‌سایت‌های محتوامحور در دوران رواج اینترنت در ایران می‌داند.

به گفته مدیر عامل این شرکت، منظومه‌نگاران قصد دارد اکنون و پس از پشت‌سرگذاشتن سال‌ها تجربه‌ در عرصه‌ی وب و اینترنت، بسته‌ی نرم‌افزاری توسعه وب خود را با نام BasisCore معرفی کند.

مدیرعامل منظومه‌نگاران در بیان اهداف این رویداد گفت: آشنایی فعالان و متخصصان صنعت وب با خدمات و امکانات این بسته نرم افزاری(BasisCore)، نقد و بررسی تخصصی توسط کارشناسان DMWAY در جهت کمک به ارتقا سطح این برنامه و همچنین بیان تجربیات مدیران و برنامه‌نویسان شرکت‌هایی که تاکنون با این نرم‌افزار به فعالیت پرداخته‌اند، از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.
او افزود: برنامه‌نویسی علمی‌ است که از سرعت به‌روزرسانی بالایی برخوردار است و طی سال‌ها فعالیت، (منظومه‌نگاران با دغدغه به‌روز کردن علمی برنامه‌نویسان داخلی روی به ساخت بسته نرم‌افزاری توسعه وب که توسعه داده شده آورد.
به گفته مدیرعامل منظومه‌نگاران، این سرویس در حال حاضر هزاران سایت را میزبانی می‌کند. رویداد رونمایی از BassisCore روز چهارشنبه 11 دی ماه سال جاری در سالن کنفرانس سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

جهت ثبت نام در رویداد اینجا کلیک کنید

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com