0  |  1

«ایدونوگیم» رویدادی برای هم‌نشینی اکوسیستم بازی سازی ایران

«ایدونوگیم» رویدادی برای هم‌نشینی اکوسیستم بازی سازی ایران

ایدونوگیم، رویدادی است برای هم‌نشینی اکوسیستم بازی سازی ایران. فضایی که شرکت‌های بازی‌ساز، استارت‌آپ‌های نوپا، نهاد‌های دولتی، شتابدهنده‌ها، دانشگاهیان و دانشجویان علاقه‌مند دور هم جمع  می‌شوند. این رویداد، برنامه‌ای برای شبکه‌سازی و تعاملات بیشتر آن‌ها است تا آینده این صنعت درخشان‌تر از پیش شود. نیازی که بیشتر از هر زمان دیگر احساس می‌شود. نیاز به گفت‌وگو، انتقال تجربه و پیشرفت!

نشست تخصصی فعالان صنعت بازی‌سازی ایران یا همان ایدونوگیم، به همت مرکز نوآوری فرهنگی امید، انیستیتو بازی‌سازی ایران و گروه ایدونو، 12 دی‌ماه 1398 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

درباره ایدونوگیم

این رویداد یک روزه، با هدف شبکه‌سازی فعالان عرصه‌ی بازی‌سازی و متخصصین این حوزه  و همچنین همکاری بیشتر صنایع مرتبط با بازی‌سازی طرح‌ریزی شده است. چهار پنل گفت‌و‌گوی تخصصی به همراه سخنرانی و زمان لازم جهت گسترش شبکه‌ی ارتباطی، برنامه‌ی اولین نشست تخصصی ایدونوگیم است.

حامیان این رویداد، معاونت علمی ریاست جمهوری، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همچنین تپسل، ویجیاتو، اخبار رسمی، گیم‌فا، گیم‌پس، کلیک و مدرسه آئینه می باشند.

برنامه رویداد

ایدونوگیم، برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که سعی در بیان نکات جدی و ناب در صنعت بازی‌سازی دارد. چهار پنل تخصصی با موضوعات روندهای بازی‌های دیجیتال در ایران و جهان،‌ راهکار‌های بقای استودیوهای کوچک بازی‌سازی، تجاری‌سازی بین‌المللی بازی‌ها و تبلیغات در بازی‌های موبایلی، امکان انتقال دانش و تجربه را بین فعالان این عرصه فرآهم می‌آورد.

پنل اول: بررسی روند‌های امروز و آینده صنعت بازی‌های دیجیتال

در این پنل، درباره تکنولوژی‌های آینده صنعت بازی سازی و اثرات بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی و افزوده صحبت می‌کینم. همچنین روند رقابت بازی‌های کنسولی، موبایلی و آنلاین را بیشتر بررسی می‌کنیم.

این پنل با حضور آقایان وفانژاد (سردبیر سایت ویجیاتو)، نصیری (معاون پژوهشی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای)، بهفرراد (مدیرعامل شرکت یارا) و کوزه‌گران (مدیر بازاریابی استودیو اردیبهشت) برگزار می‌شود.

ایدونوگیم

پنل دوم: بررسی راهکار‌های بقای استودیو‌های کوچک در صحنه رقابت

پنل دوم ایدونوگیم، به بررسی راهکار‌های بقا و زنده ماندن استودیو‌های کوچک و نوپا در رقابت سنگین این روزها می‌پردازد. استودیوهای بازی‌سازی برای نتیجه گرفتن در بازار باید به چه فاکتورهایی توجه کنند؟ محصولات خلاقانه بهتر است یا درآمدزا؟ و اساساَ درباره مدل درآمدی آن ها و نقش شتابدهنده ها در پیشرفت و حرکت رو به جلوی استارت آپ های صنعت گیم بحث خواهیم کرد.

در این پنل، میزبان آقایان نادعلی زاده (مدیر استودیو تاد)، شهیدی (مدیر استودیو BLACK CUBE GAMES)، نیکوهمت (مدیر راتاگیمز)، و عباسی (مدیر بازاریابی QUIZ OF KING) هستیم.

ایدونوگیم

پنل سوم: چگونگی تجاری‌سازی بازی‌های تولید داخل در عرصه‌ی بین‌المللی

فروش و کسب درآمد دلاری، اتفاقی است که شرکت‌های بازی ساز ایرانی را متحول خواهد کرد. رسیدن به این مقصود، ملزومات و باید هایی دارد که موضوع بحث ما در پنل سوم است. کدام کشورها، با کدام استراتژی و تحت چه شرایطی برای فعالیت بین اللملی مناسب هستند؟ چگونه می توان ارتباط مؤثر با دیگر کشورها برقرار کرد؟ در این پنل، سعی در بیان راهکار های فعالیت بین اللملی خواهیم داشت.

آقایان طه رسولی (مدیر شتابدهی آواگیمز)، محمد زهتابی (مدیر استودیو پاییزان) و امیر حسین ناطقی (مدیر QUIZ OF KING) و حسن مهدی اصل (مدیر شرکت سورنا اصل) مدعوین این قسمت از رویداد ایدونوگیم هستند.

ایدونوگیم

پنل چهارم: تبلیغات در بازی‌های موبایلی

این پنل به بررسی چگونگی تبلیغات مؤثرتر در بازی های موبایلی و اثر آن در محبوبیت بازی ها میپردازد. همچنین به عنوان یکی از مدل های درآمدی مهم بازی سازان، تبلیغات خاص موبایلی می تواند جذاب باشد.

ایدونوگیم

یک سخنرانی ویژه

برنامه‌ی دیگر این رویداد، یک ساعت صحبت درباره موضوعی جذاب در حوزه‌ی بازی است. مهمان و موضوع این قسمت از برنامه به زودی در شبکه‌های اجتماعی رویداد خواهید دید.

اطلاعات بیشتر درباره ایدونوگیم

برای کسب اطلاعات بیشتر مانند زمان بندی رویداد و جزئیات برگزاری، به سایت رویداد Game.Idono.ir مراجعه کنید. همچنین با دنبال کردن ایدونو در فضای مجازی، می توانید از اطلاعات به روز رویداد مطلع شوید.

حضور در رویداد

برای شرکت در ایدونو گیم، کافی است به سایت رویداد سر بزنید و برای حضور نام نویسی کنید. هزینه شرکت در رویداد برای شرکت های دانش بنیان و استودیو های بازی سازی با هشتاد درصد تخفیف می باشد. 

با ایدونو بیشتر آشنا شویم...

آذرماه سال گذشته، رویدادی با نام ایدونو (ایده و نوآوری) بر اساس چالش‌های موجود در صنایع نرم و خلاق و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی ریاست جمهوری، معاونت فرهنگی هنری شهرداری تهران، موسسه جام جم و… برگزار شد. اکنون پس از کسب تجربه‌ای موفق در برگزاری این رویداد، در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی و رویدادهای گفت‌وگومحور با موضوعات صنعت بازی‌سازی، انیمیشن، واقعیت افزوده و مجازی، سینما و مستند و باهدف شبکه‌سازی متخصصین در صنایع ذکرشده و انتقال تجربه در هر صنعت هستیم.

شتابدهنده امید، به عنوان تنها شتابدهنده‌ی تخصصی در زمینه فرهنگ، هنر و رسانه، حامی اصلی ایدونو است. امید آماده دریافت ایده‌های شما و حمایت از آن‌ها است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com