0  |  0

تاثیر مثبت ارائه ایده‌های کارآفرینی توسط کانون‌های کارآفرینی در بهبود اشتغال

تاثیر مثبت ارائه ایده‌های کارآفرینی توسط کانون‌های کارآفرینی در بهبود اشتغال

بهنام شهدی در جلسه انتخاب رییس و دبیر کانون کارآفرینی استان که در محل استانداری آذربایجان‌غربی ترتیب یافت، اظهار داشت: کانون‌های کارآفرینی در اجرای سیاست‌های اشتغال دولت نقش مهمی دارند.
وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در زنجیره اشتغال استان، تصریح کرد: لازم است کانون‌های کارآفرینی بیش از پیش فعال شوند تا کمبودهای موجود در بخش اشتغال رفع شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر ارائه ایده های کارآفرینی تاکید کرد و گفت: این کانون ها می توانند با ارائه ایده های خلاق، در راستای کارآفرینی نقش موثری دارند.
شهدی با بیان اینکه از ایده های نو و خلاق حمایت می کنیم، گفت: یکی از دغدغه های دولت، ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف استان است.
وی با تاکید بر حمایت استان از ایده های کانون های کارآفرینی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری، گفت: یکی از مهمترین دغدغه های دولت ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف است.
در پایان این مراسم محمد باقر حسین زاده به عنوان رییس و فرزین قلعه کوهی به عنوان دبیر کانون کارآفرینی استان انتخاب شدند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com