0  |  0

ظرفیت‌های بازارسرمایه، تکیه گاه محیط کسب و کار

ظرفیت‌های بازارسرمایه، تکیه گاه محیط کسب و کار

محمد شریعتمداری: «در حال حاضر قوانین لازم برای بهره‌گیری از بازار سرمایه در کشور وجود دارد، در این راستا در تلاشیمبرای توسعه اشتغال در کشور از ظرفیت‌های بورس و روش‌های نوین تامین مالی به طور بهینه استفاده کنیم.»
محمد شریعتمداری در حاشیه جشنواره حاتم در خصوص نقش بورس و بازار بدهی کشور در تامین مالی کسب و کارها گفت: یکی از مهمترین روش‌های تامین مالی از طریق بازار ثانویه است.
وزیر رفاه، کار و تعاون ضمن ابراز ناخرسندی از اتکای تامین مالی از طریق نظام بانکی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها بر این است که با تغییر جهت تامین مالی از بانک به بازار سرمایه، توسعه فعالیت های تولیدی محقق شود.
وی تصریح کرد: تامین مالی خرد تضمین شده از طریق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاونی‌ها در کشور یکی از این نمونه هاست که در آن قدم برداشته ایم؛ چنانچه مقررات کشور اجازه دهد «توکنایز کردن» فعالیت های اقتصادی در حوزه تامین مالی، روش نوین دیگری است که در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com