0  |  1

کمپ آموزش راهبردی اینترنت اشیا برگزار می‌شود

کمپ آموزش راهبردی اینترنت اشیا برگزار می‌شود

با ظهور فناوری‌های نوین از یک سو شاهد مشاغل نوظهور هستیم از سوی دیگر کسب‌وکارهای سنتی برای بقا خود ناگزیر از تغییر و به‌روز شدن هستند. این امر نیازمند نیروی آشنا به علوم و فنون جدید است که علاوه بر مهارت کسب دانش تخصصی، مهارت به اشتراگ‌گذاری آن را نیز داشته باشد و حاصل دانش خود را بصورتی نمادین و قابل درک برای مدیران و تصمیم‌گیرندگان اصلی کسب‌وکار ارايه نماید. براین اساس تصمیم به برگزاری سلسله آموزش‌های کاربردی و توانمندسازی تحت عنوان "هوشمند باش! اول باش!" برای تربیت نیروهای متخصص و افزایش توانمندی نیرو‌های فعال فعلی نمودیم.

آموزش‌های حضوری برگزار شده در این راستا:
سمینار شهر هوشمند
هوش تجاری
آشنایی با تولید محتوا (موشن گرافیک)
و اینک .....

کمپ‌های آموزشی اینترنت اشیا دریچه‌ای به جهان آینده
در جهان امروز که ناگزیر از پذیرش فناوری‌های جدید هستیم، علاوه بر افزایش ارتباطات انسان‌ها به شیوه‌های گوناگون شاهد افزایش ارتباط اشیا با انسان و اشیا با یکدیگر هستیم. این درحالی‌است که پیش بینی می‌شود علاوه بر این ارتباطات دیگری هم درحال بروز هستند که منجربه ارتباط همه چیز در دنیا می‌شود. ایجاد، حفظ و نگهداری این ارتباطات خود نیازمند دانش روز و متخصصین خبره در این فناوریهاست.
کانون شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات بعنوان تنها کانون باشگاه علم و فناوری در حوزه فناوری‌های شهر هوشمند با حمایت معنوی ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌کند:

هدف از برگزاری این کمپ‌های آموزشی:
فراهم کردن زمینه مساعد برای آشنایی شهروندان علاقمند به موضوعات روز ICT
فراهم کردن زمینه تربیت نیروی متخصص این حوزه برای شهرهای هوشمند پیشرو و صنعت
شناخت هرچه بیشتر افراد نسبت به توانایی‌های خود و ایفای نقش در تیم پروژه IoT
برقراری عدالت آموزشی برای کلیه علاقمندان در تمام نقاط کشور به کمک وبینار
آموزش ضمن خدمت پرسنل شاغل سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی
کمپ آموزش راهبردی اینترنت اشیا؛ بهمن ماه 98: پنجشنبه و جمعه 17و 18 بهمن ماه در فرهنگسرای تخصصی فناوری اطلاعات از ساعت 9 صبح الی 17 عصر برگزار می‌شود.
کمپ تخصصی اینترنت اشیا، اسفند ماه 98: تاریخ برگزاری متعاقبا اعلام می‌شود.
کمپ آموزش راهبردی اینترنت اشیا به صورت حضوری و همزمان وبینار قابلیت اجرا دارد. لازم بذکر است که درصورت به حدنصاب رسیدن شرکت کنندگان حضوری، شرایط برگزاری وبینار برای متقاضیان فراهم خواهد شد.
به شرکت کنندگان در کمپ گواهی معتبر از مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری اعطا می‌شود.
در برنامه روز اول به مباحث تئوری اینترنت اشیا و مسائل شناختی حوزه کار گروهی و مهارت‌های موردنیاز متخصصین این حوزه در قالب یک Case study مشخص پرداخته می‌شود.
در برنامه روز دوم با در اختیار قرار دادن پکهای حاوی قطعات و بردهای الکترونیکی موردنیاز برای انجام پروژه های حوزه case study مدنظر، افراد در قالب تیم‌های مجزا به کارعملی می پردازند.

هزینه دریافتی علاوه بر آموزش شامل پذیرایی میان وعده ها و نهار هر دو روز نیز می‌شود.
گواهی مورد تایید برای شاغلین شرکت کننده بعنوان آموزش ضمن خدمت، جهت ارایه به سازمان مربوطه بنا به درخواست آنها اعطا می شود.
شرکت در این کمپ به آنانکه در ابتدای راه هستند و قصد دارند با شناخت بهتری نسبت به توانمندی‌های خود مسیر هوشمندی و حرفه‌ای شدن را طی کنند، توصیه می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این کمپ بصورت حضوری می توانند از اول بهمن ماه تا پایان 7 بهمن ماه از تخفیف ویژه 40 درصدی با کد تخفیف ویژه بهره مند شوند

علاوه بر این و پس از پایان این تاریخ از تخفیف‌های زیر می‌توانید استفاده نمایید:
تخفیف دانشجویی 25 درصد
تخفیف گروهی 20 درصد (بالای دو نفر)
لازم بذکر است دانشجویان گرامی در هنگام حضور حتما کارت دانشجویی معتبر همراه خود داشته باشند.

کمپ آموزش راهبردی اینترنت اشیا

توجه فرمایید!!!
تخفیف های فوق صرفا برای شرکت کنندگان حضوری است و متقاضیان وبینار با قیمت ثابت 175هزار تومان می توانند ثبت نام نمایند.
جهت استفاده از کدتخفیف مربوطه درخواست خود را با توجه به موارد فوق به 09192403568 (روابط عمومی کانون شهر هوشمند) در واتساپ ارسال نمایید.
لازم بذکر است که هزینه اعلام شده فقط مربوط به اولین کمپ آموزش راهبردی اینترنت اشیاست، جزییات و شهریه کمپ‌های تخصصی متعاقبا اعلام می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کمپ کلیک کنید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com