0  |  0

یازدهمین رویداد فیناپ اسفندماه برگزار می‌شود

یازدهمین رویداد فیناپ اسفندماه برگزار می‌شود

یازدهمین رویداد فیناپ با محوریت بررسی روند توسعه فین‌تک ایران طی سال‌های گذشته پنجشنبه اول اسفند ۹۸ با حضور جمعی از مدیران، متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مالی، اصحاب رسانه و افراد متخصص و علاقه‌مند به حوزۀ فین‌تک برگزار می‌شود.

سخنرانان یازدهمین رویداد فیناپ

در بخش سخنرانان رویداد فیناپ، «علیرضا ذوالفقاری» مدیرعامل استارتاپ کیلید، «نیما نامداری» معاون توسعه و نوآوری شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و «محمد آجدانی» مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت درخصوص موضوعات مرتبط با فین‌تک ارائه‌های جذابی خواهند داشت.

پنل‌های تخصصی یازدهمین رویداد فیناپ

در فیناپ یازدهم همچون دوره‌های گذشته پنل‌های تخصصی با محوریت بیان چالش‌های حوزۀ فین‌تک برگزار خواهد شد .

در پنل سرمایه‌گذاری و فین‌تک «محمود کریمی» مدیر شبکه نوآفرینی پلنت، «حسین خسروی» مدیرعامل ادونچر، «آرین افشار» مدیرعامل فینووا و «صابر خسروی» مدیر مرکز نوآوری ویکست به بحث و بررسی روند سرمایه‌گذاری در فین‌تک می‌پردازند و پنل دوم با عنوان رگولاتوری و فین‌تک نیز با حضور مدیران بانکی و فناوری کشور برگزار خواهد شد که در این پنل «مهران محرمیان» معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، «مرتضی ترک‌‌تبریزی» معاون فناوری اطلاعات بانک ملت، «نیما امیرشکاری» کارشناس بانکداری الکترونیک و فناوری‌های مالی و «مهدی عبادی» دبیر انجمن فین‌تک حضور خواهند داشت.

جایزۀ نهال فین‌تک ایران

بخش جایزه نهال فین‌تک بخش جدید رویداد فیناپ است که برای نخستین‌بار در صنعت فین‌تک ایران منتخب‌های این حوزه را معرفی و از آنها تقدیر خواهد کرد. این بخش که با همکاری کمیته‌ای علمی متشکل از مدیران و متخصصان حوزۀ فین‌تک درحال برگزاری است نتایج نهایی آن روز ۱ اسفند و در بخش پایانی رویداد فیناپ اعلام خواهد شد.

در بخش نهال فین‌تک رأی‌گیری مردمی هم در وب‌سایت رویداد فیناپ فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند به نامزدهای منتخب خود رأی داده و نتیجۀ آرای مردمی را مشاهده کنند.

فیناپ‌فان

این بخش جدید نیز بخش طنز رویداد فیناپ خواهد بود که جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ تیم فیناپ بخشی از درآمد بلیت‌فروشی یازدهمین رویداد فیناپ را به مؤسسه خیریه کودکان فرشته‌اند اختصاص خواهد داد و تمام شرکت‌کننده‌ها با خرید بلیت می‌توانند در این کار مشارکت کنند.

مروری بر روند فین‌تک ایران در یازدهمین رویداد فیناپ

 علاقه‌مندان جهت حضور در رویداد و اطلاع از جزئیات آن می‌توانند از طریق لینک https:/evand.com/events/finup11 ثبت‌نام کنند. همچنین، آخرین اخبار و اطلاعات در وب‌سایت این رویداد به نشانی http://finupevent.ir  و شبکه‌های اجتماعی آن با شناسۀ finupevent قابل مشاهده است.

کدتخفیف مخاطبان رسانه ما: modirinfo

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com