0  |  0

افتتاح مرکز جامع رشد و نوآوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

افتتاح مرکز جامع رشد و نوآوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

این مرکز جامع رشد و نوآوری واحدهای فناور با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران افتتاح شد.
این مرکز جامع رشد و نوآوری، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران میزبان 194 نیروی انسانی دانش‌آموخته و 43 محصول دانش‌بنیان ایران‌ساخت شده است.
این شرکت‌ها که در حوزه‌های میکروالکترونیک، نانوالکرتوینیک، پلیمرها، فلومتر و سیالات ، آزمونگر سامانه های هوایی، ساخت رادار، مکانیک، مکانیک، مکاترونیک فعال هستند به گردش مالی بیش از 157 میلیارد تومان رسیده‌اند.
194ا از جمع فعالان مشغول به کار در شرکت های دانش بنیان این مرکز رشد، 158 نفر به صورت تمام وقت و 36 نفر پاره وقت فعالیت دارند که 20 دانش آموخته دکتری در میان آنان فعالیت دارند.
بالغ بر 43 محصول دانش بنیان توسط این ده شرکت تولید شده و با رسیدن به مرحله تجاری سازی گردش مالی 157 میلیارد تومانی را به همراه داشته است.
حمایت از تبدیل پژوهش‌ها به فناوری به منظور حمایت از توسعه فناوری های جدید از اهداف سازمان پژوهش های علمی و صنعتی است و این فضا با هدف تحقق این منظور تجهیز و در اختیار فعالان فناور شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفته است.
همچنین حمایت هایی از جمله حمایت های ارتباطی ، تعامل با بازار، تعامل با صندوق های سرمایه‌گذاری، راهبری و مالکیت فکری به این شرکت ها ارائه می‌شوند که به عنوان فناوری موتور محرک پژوهش به فناوری شناخته می شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com