0  |  0

پذیره نویسی هشتمین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه آغاز شد

پذیره نویسی هشتمین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه آغاز شد

 یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه ۱۰ درصد تأدیه به مدت ۶ روز کاری آغاز می‌شود.
حوزه فعالیت این صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده و با نماد «ونچر» به فروش خواهد رسید.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده، تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی این صندوق ۱۵۰ هزار واحد و قیمت مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری یک میلیون ریال تعیین شده که نحوه تسویه و پایاپای به صورت T+۲ خواهد بود؛ به این معنی که تسویه و پایاپای ناشی از معامله واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق، دو روز پس از انجام و قطعی شدن معامله صورت می‌پذیرد.
دوره فعالیت صندوق فیروزه ۷ ساله بوده و ۱۰ درصد از ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری توسط خریدار پرداخت می‌شود؛ ۹۰ درصد باقی‌مانده جزو تعهدات خریدار محسوب خواهد شد.
لازم به اشاره است که در این پذیره‌نویسی حداقل تعداد واحد قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی و‌حقوقی، یک هزار واحد سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده و برای آن سقفی به عنوان حداکثر واحد سرمایه‌گذاری تعیین نشده است.
شرکت کارگزاری فیروزه آسیا، کارگزار پذیره‌نویسی این صندوق معرفی شده است و درصورت عدم پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی، مؤسسین می‌توانند با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار، دوره پذیره‌نویسی را تمدید کنند.
در صورت عدم تکمیل عملیات پذیره‌نویسی و عدم صدور واحد سرمایه‌گذاری برای پذیره نویسان، وجوهی که توسط آنان به حساب صندوق در شرف تأسیس واریز شده است حداکثر طی ۵ روز کاری پس از پایان دوره پذیره‌نویسی به حساب کارگزاری‌شان بازگردانده خواهد شد.
پیش از این صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه ایده نوتک آشنا، یکم آرمان آتی، توسعه فناوری آرمانی، یکم دانشگاه تهران، فناوری بازنشستگی، رویش لوتوس و پارتیان ۱۵% تأدیه در بازار ابزارهای نوین فرابورس ایران پذیره‌نویسی شده‌اند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com