0  |  0

از کارآفرینی روستایی تا صادرات محصولات به آن سوی مرز‌ها

از کارآفرینی روستایی تا صادرات محصولات به آن سوی مرز‌ها

بانوی کارآفرینی که توانسته با همت و تلاش خودش در یکی از روستاهای شهرستان اراک برای 10 نفر اشتغالزایی کند.
خانم شریفی کارآفرینی است که با کمک خانواده و سه نفر دیگر به صورت پاره وقت در روستای عقیل آباد اراک دارو‌های گیاهی بهداشتی و آرایشی تولید می‌کند و محصولات تولیدی آن در حال حاضر صادر هم می‌شود.
این کارآفرین روستایی گفت: بیش از 100 نوع دارو‌های گیاهی در منزل تولید می‌کنم که اغلب برای بهبود بیماری‌های گوارش، کبد، قلب، جوش و لک، پا درد و کمر درد موثر هستند و تمام کسانی که به صورت داوطلبانه از دارو‌ها و لوازم بهداشتی تاکنون استفاده کردند، رضایت دارند.
شریفی افزود: در حال حاضر علاوه بر استفاده دارو‌ها و لوازم بهداشتی، در سایر استان‌ها به واسطه دوستان و آشنایان دارو‌ها به عراق و سوریه نیز صادر می‌شود.
او در ادامه گفت: بیش از 10 سال است که با علاقمندی به این کار بسیاری از دوره‌های آموزشی مربوط به دارو‌های گیاهی را گذرانده ام.
همسر این کارآفرین روستایی هم گفت: اگر دولت از کار همسرم حمایت کند، او می‌تواند با توسعه کارخود برای ۳۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com