0  |  0

دانشگاه علمی و کاربردی درصدد تربیت کارآفرین

دانشگاه علمی و کاربردی درصدد تربیت کارآفرین

محمدحسین امید در دومین جشن دانش آموختگان برتر دانشگاه علمی و کاربردی البرز افزود: یکی از افتخارات این دانشگاه تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویان و دانش‌آموختگان است و حرکت در این راستا نیز به طور جد دنبال می‌شود.
وی ادامه داد: ورود به عرصه تولید نیازمند مشاوره، سرمایه و راهنمایی است و دانشگاه علیمی کاربردی در بخشی از این امور به دانش‌آموختگان کمک می‌کند.
وی اضافه کرد: دانش‌آموختگان دانشگاه علمی و کاربردی در دوران دانشجویی مهارتهایی کسب کرده‌اند که باعث ارتقای بهره‌وری آنان خواهد شد.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه اعطای تسهیلات مالی در دستور کار این دانشگاه هست، اظهار داشت: طبق هماهنگی انجام شده با برخی صندوق‌ها، به دانش‌آموختگان علمی کاربردی تسهیلات داده می‌شود.
امید خاطر نشان کرد: تسهیلاتی که دانشگاه علمی کاربردی به دانش‌آموختگان و شرکت‌هاز نوآور اعطا می کند ارزان قیمت است.
پیمان دانش‌کار آراسته رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز نیز اظهار داشت: اکنون ۱۴ هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان تحصیل می‌کنند.
در این آیین از تیم‌ها و دانش‌آموختگان برتر دانشگاه علمی کاربردی البرز در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com