0  |  1

گپ‌و‌گفت برگزار می‌کند: «وبینار راهکارهای مدیریت کسب‌و‌کار در بحران کرونا»

گپ‌و‌گفت برگزار می‌کند: «وبینار راهکارهای مدیریت کسب‌و‌کار در بحران کرونا»

در پی شیوع بیماری کرونا در کشور عزیزمان، انجمن بهره وری ایران "وبینار راهکارهای مدیریت و ادامه کسب و کار در بحران کرونا" را به صورت غیرحضوری از طریق وبینار (اینترنتی) برگزار می کند.
این گپ و گفت با مشارکت مدیران و صاحبان کسب و کار برگزار می شود و کارشناسان مهمان، "حمید کلانتری" رییس انجمن بهره وری ایران و "امید هاشمی" مدیر کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی تهران می باشند.
این گپ و گفت با محورهای ذیل برگزار می گردد؛
1. مدیریت بحران حین و بعد از کرونا
2. ابزارهای IT در مدیریت کسب و کار در شرایط بحران
3. روش های مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران
4. تداوم فروش و ارتباط با مشتری در شرایط بحران
لازم به ذکر است گپ و گفت مذکور روز دوشنبه 12 اسفندماه، ساعت 15 الی 17 برگزار می شود. ثبت نام و حضور در این وبینار اینترنتی رایگان می باشد.
برای ثبت نام رایگان در این گپ و گفت به لینک https://www.gapogoft.org/288 مراجعه نمایید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com