1  |  0

مسابقات Programming Challenge، اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

مسابقات Programming Challenge، اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی با هدف شناسایی افراد مستعد و توانمند در حوزه ICT می باشد. این رویداد ها تحت یک سری قوانین خاص و در جهت حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شوند و شرکت کنندگان در این مسابقات جهت اشتغال به شرکت های فعال این حوزه معرفی خواهند شد. 

Programming Challenge چیست؟

این مسابقات یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) می باشد و دقیقا مطابق با قوانین و مقررات ICT Challenge برگزار می شود.

البته این مدل رویداد با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی پر کاربرد و پر طرفدار طراحی شده و چالش های اصلی در این حوزه انتخاب خواهد شد.

کلیه تیم ها و استارتاپ های فعال در این حوزه می توانند بدون هیچ محدودیتی می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

این مسابقات شامل دو مرحله می باشد و طی دو روز برگزار می شود.

مرحله اول ( روز اول )

در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم ها مورد سنجش قرار میگیرد.

بدین صورت که شرکت کنندگان در ابتدای مسابقه تعدادی سوال که از چالش های واقعی در حوزه برنامه نویسی می باشد دریافت کرده و حدود 10 ساعت وقت برای حل این مسائل دارند. در کل این مدت تیم داوری و تیم منتور ها به صورت کامل در کنار شرکت کنندگان هستند و تیم ها را زیر نظر می‌گیرند.

تیم ها پس از حل مسائل پاسخ های خود را از طریق سامانه مسابقات به داوران ارسال میکنند. 

مرحله دوم ( روز دوم)

در مرحله دوم خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی تیم ها مورد سنجش قرار خواهد گرفت.

در روز دوم مسابقات تیم داوری رویداد کلیه تیم هایی که پاسخ مسائل را در سامانه داوری ثبت کرده اند را به ترتیب زمان ثبت پاسخ در سامانه جهت ارائه حضوری راه­حل ها و دفاع از پاسخ های خود به محل مخصوص داوری مسابقات فرا می­خوانند.

بدین صورت که هر تیم حدود 15 دقیقه وقت داده می شود تا به صورت حضوری با طراحان چالش ها به بحث و گفتگو بنشینند.

لازم به ذکر است تیم داوری شامل اساتید دانشگاه و افراد متخصص فنی شرکت های سرمایه گذار فعال در این حوزه می باشند.

با توجه نمره فنی هر تیم در مرحله اول و نمره ارائه حضوری در مرحله دوم تیم های برتر مشخص خواهند شد و جوایز نقدی خود را دریافت خواهند کرد. 

علاقه مندان به حضور در مسابقات تا 25 فرودین 1399 مهلت دارند تا با مراجعه به وبسایت رسمی رویداد به تدرس زیر جهت ثبت نام در مسابقات اقدام نمایند Programming Challenge

http://ictchallenge.sharif.ir

شماره تماس دبیرخانه
5-66028963-021

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com