0  |  1

شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی بار دیگر به تعویق افتاد

شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی بار دیگر به تعویق افتاد

شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی، در راستای اقدامات پیشگیرانه‌ شهرداری تهران مبنی بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان بار دیگر به تعویق افتاد.
این رویداد به دنبال انتشار و گسترش ویروس کرونا در سطح شهر و لغو تمامی برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی که منجر به تجمع شهروندان می‌شوند، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی سالانه دو بار در شهریور و اسفندماه در بوستان گفتگو، محل دائمی نمایشگاه های تخصی شهرداری تهران برپا می‌شود.
طبق اعلام قبلی و توزیع فراخوان، مقرر بود این رویداد ۱۵ اسفند برگزار شود.
پیش از این نیز اعلام شده بود که شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی یک هفته به تاخیر خواهد افتاد.
ویروس کرونا که با عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت، تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر را مبتلا و جان بیش از ۲ هزار نفر را گرفته است.
ویروس کرونا از چین به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده است، ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را به خود اختصاص داده است.
براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون یکهزار و ۵۰۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.همچنین ۲۹۱ نفر نیز از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com