0  |  0

الکامپ 2020 در تیرماه ۹۹ برگزار می‌شود

الکامپ 2020 در تیرماه ۹۹ برگزار می‌شود

سازمان نظام صنفی رایانه ای در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیش ثبت نام الکامپ ۲۰۲۰ از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۲۰ ) در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ تیرماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
نمایشگاه الکامپ فرصتی برای ارائه دستاوردها در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر، مخابرات و اقتصاد دیجیتال و بزرگترین رویداد فناوری کشور است.
این نمایشگاه آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال در بخش های خصوصی و دولتی با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و تلاش های یک سال خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.
دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.
از این رو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با انتخاب شعار راهبردی «آینده بهتر» امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.
جهت برنامه ریزی و جانمایی عادلانه فضای نمایشگاهی، پیش ثبت نام الکامپ ۲۰۲۰ از اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ آغاز می شود. در این پیش ثبت نام همچون ادوار گذشته تقدم در پیش ثبت نام، در جانمایی و اختصاص فضای غرفه موثر خواهد بود.
در الکامپ ۲۶، پیش ثبت نام برای تمامی شرکت کنندگان از بخش های خصوصی، دولتی و کسب و کارهای نوپا الزامی است و سازمان نظام صنفی رایانه ای به اصل ارائه فرصت های برابر متعهد خواهد بود.
دبیرخانه الکامپ با تدوین برنامه ای نوآورانه و بخش های جدید سعی کرده تا از تمام ظرفیت نمایشگاه برای ارتقای جایگاه حوزه فاوا و رونق کار فعالان این حوزه استفاده کند که جزییات آن در اطلاعیه های بعدی به اطلاع رسانده می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com