0  |  0

رويداد ايده تا اجرا در مديريت مصرف برق برگزار می‌شود

رويداد ايده تا اجرا در مديريت مصرف برق برگزار می‌شود

رویداد ایده تا اجرا در حوزه مدیریت مصرف برق در بستر فضای مجازی و به صورت غیرحضوری با همكاری حوزه توسعه زیست بوم نوآوری انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شركت توانیر و به همت شركت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد و همكاری مركز شتاب ایده اجرا می شود.
شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها می‌توانند ایده‌های خود را برای ارائه در این رویداد ارسال کنند. ایده‌ها و طرح‌های ارائه شده پس از ارزیابی و بررسی توسط هیئت داروان در صورت انتخاب، می‌توانند از بسته حمایت مالی این رویداد برخوردار شوند. اجرایی شدن ایده‌ها و کمک به حل مشکلات موجود در صنعت برق از جمله معیارهای است که بر اساس آن ایده‌های برتر انتخاب می‌شوند.
با توجه به اینكه فناوران و فعالان این حوزه نیز مانند دیگر شهروندان به جهت رعایت توصیه‌های پزشكی در منزل حضور دارند، فرصت خوبی برای ایده پردازی و تفكر لازم در جهت ارائه روش‌های نوین مدیریت مصرف برق، خواهد بود تا با موفقیت مشکل پیک تابستان 1399 حل شود.
استارتاپ‌ها، شرکت‌های فناور و صاحبان ایده، می توانند برای ثبت ایده‌های خود و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.meedc.ir/ یا http://www.ideaacc.ir/ مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com