0  |  0

مقررات زدایی در چرخه کسب و کار، شاه‌کلید «جهش تولید»

مقررات زدایی در چرخه کسب و کار، شاه‌کلید «جهش تولید»

حسین سلاح ورزی نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره نامگذاری امسال با نام "جهش تولید" اظهار کرد: جهش تولید، مستلزم اراده قوی در بدنه دولت است. این شعار می تواند نهضتی عظیم در مقررات زدایی در تولید ایجاد کند.
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: طی سال های اخیر، تولید به عنوان محور شعار و برنامه های مقام معظم رهبری قرار گرفته است که یک مفهوم اساسی در اقتصاد کشور به حساب می آید.
سلاح ورزی گفت: اهمیت تولید از زمانی مشخص می شود که در سال ۹۸ فشارهای ناشی از تحریم های ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران به صورت مشخص اقتصاد را هدف قرار داد و توانست اختلال در مبادلات مالی را از منظر تامین نیازهای کشور با مشکل مواجه کند.
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: سال گذشته موضوع تحریم ها باعث شد که از داشتن درآمد نفتی تا حدودی محروم بمانیم و همچنین کاهش بی سابقه قیمت نفت؛ اهمیت تولید را بیشتر کرده است.
سلاح ورزی در ادامه بیان کرد: تحریم هایی که صادرات نفت را کاهش داد، اتکا به افزایش توان تولید در صادرات را برای تامین کشور جدی کرده است. همه این عوامل در کنار رکودی که در اقتصاد کشور حاکم شده بود و همچنین کرونا، ضربه شدیدی را به اشتغال وارد کرد. 
این مقام مسئول در پایان به تاکید رهبر انقلاب برای سیاست گذاری های صحیح و به جا برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: دولت باید با برنامه ریزی دقیق تر و اهتمام ویژه به عملگرایی در سال جدید بپردازد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com