0  |  2

تولید ماسک رایگان توسط کارآفرینان​ مشاغل خانگی

تولید ماسک رایگان توسط کارآفرینان​ مشاغل خانگی

رئیس اداره کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس؛ با اشاره به مشارکت جهادی فعالین مشاغل خانگی در راستای پویش "مردم_برای _مردم" جهت تولید ماسک عنوان کرد: در مرکز کارآفرینی شهرستان مرودشت باهمت خواهران وبرادران جهادی و با استفاده از روش های دانش بنیان روزانه 2000ماسک تولید و به صورت رایگان دراختیار گروه های هدف قرار می گیرد.
بهنام تارخ افزود: اولین مرحله توزیع ماسک ها صورت گرفته است و در اختیار گروه های هدف بیماران دیالیزی، کلیوی، ریوی، کارگران، کارمندان بانک ها، دستگاه های شلوغ و قشر محروم جامعه قرار گرفته است.
تارخ اظهار امیدواری کرد که این پویش مردمی کمکی باشد تا از این بحران عبور کنیم.
تارخ با بیان اینکه این پویش مرهون تلاش افراد خالصی است که با عشق واخلاص کنار ما بودند؛ ابراز کرد: برخودم لازم می‌دانم از همه افراد نیک اندیش و تمامی شاغلین که به صورت دوشیفت با شجاعت وفقط برای مردم در مرکز کارآفرینی حاضرشدند؛ قدردانی می کنیم.
رئیس اداره کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس تاکید کرد این مرکز کارآفرینی دارای مجوز از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس است که در شهرستان مرودشت مشغول به فعالیت است.
تارخ افزود: هرچند کرونا باعث شده است که این روزها دورهمی ها جمع شود، اما این نوع دورهمی که با منشا ایمان و انسانیت تشکیل شده است؛ نشان داد هر تهدیدی با توکل به خالق متعال تبدیل به فرصت می‌شود.
رئیس اداره کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس ضمن تشکر از کارآفرینان فعال در این مرکز عنوان کرد: طی این ۱۰ روز اخیر کارآفرینان جهادی شجاعانه در پویش تولید ماسک رایگان حضورداشتند که این نشان دهنده نقش تاثیرگذار مشاغل خانگی و کار آفرینان در شرایط مختلف است.
تارخ بیان کرد: امید است بتوانیم برخی از نیازهای جامعه هدف را با پویش" مردم برای مردم" پاسخگو باشیم تا بتوانیم شرایط فعلی جامعه را پشت سر بگذاریم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: fars.mcls.gov.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com