0  |  2

سهم کارآفرین سرپل‌ذهابی در مقابله با کرونا

سهم کارآفرین سرپل‌ذهابی در مقابله با کرونا

یک کارآفرین سرپل‌ذهابی گفت: سهم من برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص خط تولید لباس بیمارستانی کارگاه تولیدی خود به تولید ماسک بهداشتی است.
یوسف ویسی افزود: کارگاه تولید ماسک و لباس های بیمارستانی من از سال ۱۳۹۶ و در بحبوحه زلزله فعالیت خود را با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید آغاز کرد که امروز با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان نقش مهمی ایفا می کند.
وی اظهار داشت: دراین کارگاه تولیدی ۹ تن به صورت مستقیم مشغول به کار شده و انواع لباس بیمارستانی را تولید می کنند.
این کارآفرین برتر کشوری گفت: با توجه به وضعیت کنونی کشور در رابطه با شیوع ویروس کرونا که بخش های مختلف را درگیر خود کرده، ما خط تولید خود را تغییر داده و به تولید ماسک های بهداشتی اختصاص داده ایم.
ویسی ادامه داد: امروز باتوجه به حساسیت های موجود در خصوص شیوع بیماری کرونا ما چهار تن را به صورت فعال برای تولید ماسک نگهداشته و به بقیه استراحت داده ایم و روزانه بین ۷۰۰ تا هزار عدد ماسک بهداشتی را تولید می کنیم.
او گفت: هم اکنون ۲۰ هزار عدد ماسک تولید شده موجود داریم و ما توانایی تامین ماسک بهداشتی مورد نیاز شهرستان را داریم و در صورت درخواست بیمارستان و داروخانه ها می توانیم تولیدات خودرا به بازار تزریق کنیم که در شهرستان کمبود ماسک احساس نشود.
این کارآفرین سرپل ذهابی ادامه داد: ماهم به نوبه خود گامی در جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا برداشته ایم و امید است که با حمایت مسوولان بتوانیم ماسک مورد نیاز شهرستان های مجاور را نیز تامین کنیم.
ویسی اذعان داشت : مواد اولیه تولید ماسک کارگاه را از کارخانجات داخلی تهیه کرده و مشکلی در این خصوص نداریم و ماسک های تولید شده ما نیز از مواد درجه یک و دارای مجوز وزارت بهداشت و به صورت دولایه بوده که قابل شستشو است و قیمت آن نیز مناسب می باشد و به ۲ شکل چهارگوشه و کاسه ای تهیه می شود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در مجموع سه هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارد.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت ۱۲ سه‌شنبه شب موارد مثبت کووید ۱۹ در این استان ۱۹۲ نفر بوده که چهار نفر در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده است.
دکتر محمدابراهیم شکیبا افزود: از این تعداد ۱۹۲ مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تاکنون ۲۰ نفر فوت کرده اند.
به گفته او، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۹۷۳ نفر بستری شدند که از این تعداد ۸۵۶ نفر ترخیص و ۹۷ نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند. 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com