0  |  0

کارآفرینی زنان بروجردی با تولید ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک

کارآفرینی زنان بروجردی با تولید ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک

معصومه بختیاری مدیر کارگاه خیاطی روستای کاتار بروجرد گفت: با شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت کارکنان، کارگاه خیاطی تعطیل شد ولی بعد از ضدعفونی کارگاه، بانوان شاغل در این کارگاه با سه شیفت کار کردن تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک را تهیه کردند.
وی افزود: کارکنان کارگاه خیاطی همه از اعضای روستای قائدطاهر و بیشتر آنها سرپرست خانوار هستند ولی در این شرایط و با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون دستمزد و حقوقی به دوختن ماسک برای مردم اقدام کردند.
این بانوی کارآفرین گفت: با همکاری دهیاری روستا، خیرین و اهالی روستا، مواد اولیه تهیه ماسک اعم از پارچه، کش و سیم تهیه شد.
بختیاری یادآور شد: اهالی روستای قائد طاهر هزینه خیرات جمعه آخر سال را به منظور تهیه مواد اولیه تولید ماسک با هماهنگی دهیاری در اختیار کارگاه خیاطی روستا قرار دادند تا هزینه تهیه مواد اولیه ماسک ها تامین شود و مابقی کمک های جمع شده نیز بصورت بسته مواد غذایی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
این بانوی کارآفرین گفت: حدود ۱۵ بانوی چرخکار در این کارگاه تولیدی فعالیت دارند و عمده تولیدات آنها شامل لباس کودک و لباس تور، مجلسی و تولیدات تزئینی است ولی اکنون به علت شیوع بیماری کرونا، کارگاه تعطیل شده است چون سلامت مردم برای ما در اولویت قرار دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com