0  |  0

ادغام قدرتمند دو استارت‌آپ بیمه‌ای

ادغام قدرتمند دو استارت‌آپ بیمه‌ای

دو استارت‌آپ بیمه آنلاین ایران یعنی ازکی و بیمیتو با هم ادغام شدند. دو رقیب که اغلب روی بیلبوردهای شهری دیده می‌شدند اواخر اسفندماه ۹۸ تصمیم به ادامه راه با ادغام گرفتند تا بتوانند خدمات قوی‌تری را با استفاده بهتر از ظرفیت یکدیگر ارائه دهند.
ظاهرا سه‌ماهی بود که این دو شرکت و مجموعه ماموت مذاکرات خود را شروع کرده بودند و در نهایت با سهام مشترک و سرمایه‌گذاری مجموعه VC ماموت این همکاری جدید از ابتدای سال ۹۹ با تاسیس شرکتی جدید که نیمی از مالکیت آن متعلق به هر یک از این دو استارت‌آپ بود آغاز و سرمایه نقدی از طریق ماموت به آن تزریق شد.تصمیمی که در حال حاضر از سوی مدیران این شرکت‌ها اتخاذ شده بر سیاست حفظ هر دو برند است. برهمین اساس اکنون این دو برند در کنار یکدیگر مستقر شده و با تیم مدیریتی واحد به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند. مدیران این دو شرکت امیدوار هستند این ادغام با توجه به پتانسیل‌های هم‌افزایی قابل توجه صورت‌گرفته نقطه عطفی در گسترش بیش از پیش بازار آنلاین صنعت بیمه کشور و توسعه فعالیت‌ها باشد.

به گفته مدیر مارکتینگ «ازکی» با این ادغام علاوه بر اینکه بسیاری از هزینه‌های هر دو شرکت کاهش می‌یابد؛ فعالیت بزرگ‌تری ایجاد خواهد شد.این شرکت‌ها تمام خدمات بیمه‌ای در کشور را به مشتری معرفی می‌کنند. مشتریان هم می‌توانند ویژگی‌های خدمات مختلف را مقایسه کرده و آنها را انتخاب کنند. به این ترتیب با شناخت نیازهای مشتریان شرکت‌های بیمه می‌توانند خدمات مطلوب و موردنظر مشتریان را ارائه دهند. سایت این شرکت‌ها ماهانه 300 تا 400 هزار و سالانه حدود 4 تا 5 میلیون بازدید دارد که می‌توان از طریق آن دانش رفتاری مشتری دیجیتال را مشخص و مسیر شفاف‌تری برای ارائه خدمات ترسیم کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com