0  |  0

کارآفرینی موتور محرکه بخش کار و تولیدات ناخالص است

کارآفرینی موتور محرکه بخش کار و تولیدات ناخالص است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، جواد رحمتی در نشست علمی کارآفرینی و تجارت الکترونیک که در دانشگاه گیلان برگزار شد، اظهار داشت: دنیای امروز دنیای فرصت‌هاست دنیایی که افرادی با استفاده از تکنولوژی‌های جدید به موفقیت‌های بی‌نظیر دست یافتند و دنیایی که دسترسی به اطلاعات در آن در کسری از ثانیه ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه فرصت‌های در اطراف ما را همه افراد نمی‌بینند اما کسانی‌که می‌بینند از آن استفاده کرده و‌موفق می‌شوند، افزود: بازاریابی شبکه، متحول کننده دنیای امروز و جامعه کنونی ما است و کارآفرینی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه موتور محرکه بخش کار و تولیدات ناخالص است.

کارآفرین نمونه کشوری با اشاره به اینه تولید ثروت، تولید تکنولوژی و اشتغال مولد از دلایل اصلی مورد اهمیت بودن کارآفرینی بزرگ در جوامع توسعه یافته است، تصریح کرد: کارآفرین‌ها ذهن‌های پویا و خلاق دارند که در آن راهکارهایی وجود دارد که به تحقق رویاهای آن‌ها کمک می‌کند وجود چشم انداز در یک کارآفرین نکته بسیار مهمی است که به تعیین اهداف بزرگ آن‌ها خواهد انجامید.

رحمتی خاطر نشان کرد: ایران با توجه به دارا بودن پتانسیل بسیار بالا برای ارائه شیوه‌های نوین کسب و کارمی‌تواند به‌زودی در صدر کشورهای توسعه یافته درمورد ایجاد حرفه‌های خلاقانه قرار بگیرد.

برگزارکننده سمینارهای راه موفقیت، فرهنگ‌سازی تجارت الکترونیک در جامعه کنونی ما مشخصا امری ساده نخواهد بود، کارآفرین‌های شبکه‌های الکترونیکی با توجه به سنتی نبودن این نوع از تجارت مسلما با مخالفت‌هایی از سوی جامعه قرار خواهند گرفت،که نباید منجر به سرخوردگی و عقب نشینی کار آفرین شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com