0  |  7

7 راهکار برای داشتن برندی میلیون دلاری

7 راهکار برای داشتن برندی میلیون دلاری

هفت راهکار برای داشتن برندی میلیون دلاری

در سال 2015، بوسیله کارم به بیش ار ده میلیون نفر دسترسی داشتم. تقریباً آنچه که برای دسترسی به این افراد انجام می دادم، مجانی بود. هرچند که نیازمند صبر و تحمل بسیار، استراتژی و خلاقیت  فراوان بود. اگر هدف شما این است که به میلیون ها نفر دسترسی پیدا کنید، می توانید با تلاشی پایدار و استقامت به آن دست یابید. در کمتر از ده سال پیش، بایستی به شرکت های تبلیغاتی و روابط عمومی مراجعه می کردید تا بتوانید در معرض دید میلیون ها نفر قرار بگیرید. شرکت های بزرگ در صفحات بزرگ در مجلات تبلیغ می کردند، آگهی های تلویزیونی پخش می کردند و حتی تبلیغات خود را در بیلبوردهای بزرگ در مسیر بزرگراه ها قرار می دادند. شرکت های  کوچک چنین امکانی نداشتند مگر اینکه با شرکتی بزرگ به شراکت بپردازند. با اینحال، زمانه تغییر کرده است. این روزها، تقریباً همه شبکه های اجتماعی مجانی هستند. شما می توانید با مبلغی کمتر از ده دلار وب سایتی را راه اندازی کنید، شما می توانید مقاله و مصاحبه ای داشته باشید و همگی مجانی باشند.

ما به صاحبان کسب و کار نشان می دهیم که چگونه با استفاده از راهبرهای صحیح، برند خود را توسعه بخشند.در چنین جهانی، برای آنکه مورد توجه قرار بگیرید و دیده شوید، بایستی برند خود را بهتر سازید و برای استفاده کنندگان از آن جاذبه داشته باشد. راز برند شما این است که به مخاطبان آنچه هستید را نشان دهید، نه فقط به آنها بگوئید.

  «  ما در جهانی زندگی می کنیم که در آن می توانیم به افرادی که کیلومترها از ما دور هستند دسترسی پیدا کنیم. اگر کسب و کارتان را محدود به مرزهای محلی کنید، فرصت های بسیاری را از خود دریغ نموده اید. این توصیه ها را بکار ببندید تا برای خود امپراطوری بین المللی داشته باشید و بتوانید به میلیون ها نفر ظرف مدت محدودی دست پبدا کنید. »  

در بین تمامی راه های ممکن بایستی راهی را که برای شما بهتر از سایر راه ها است را انتخاب نموده و در آن ماهر شوید. برای ساخت برندی میلیون دلاری بایستی از ابزارهای در دسترس استفاده نمایید.

1) درستی و قانونی بودن خود را نشان دهید.

به افرادی که در کسب و کارتان بیش از همه مورد تحسین قرار می دهید، فکر کنید. آنها بسیار قانونی عمل می کنند. آنها نام تجاری واقعی دارند. آنها مطالبی برای نشریات معتبر می نویسند، آنها عکس های حرفه ای دارند. آنها وب سایت هایی تعاملی دارند. آنها حتی صفحه ای در ویکی پدیا دارند و افراد مختلف اظهارات مثبتی در مورد آنها دارند.

2) خود را در گوگل در معرض دید قرار دهید.

اگر شما عکس های مهمانی، رزومه های مدیریتی و بسیاری اطلاعات غیرمفید دیگر از خود در اینترنت قرار دهید، به خودتان آسیب و خسارت وارد نموده اید. سعی کنید که پروفایل خود را تا حد ممکن حرفه ای نگه دارید.

3) محتوا فراهم سازید.

سامر ردستون به سبب این جمله اش معروف گشت: " محتوا، پادشاه است." امروزه این جمله از هر زمان دیگر صحیح تر است. هرچند که محتوای شما باید نامتناقض و متفاوت باشد. افراد الهام بخش زیادی هستند که در تلاش برای انجام کارهای مشابه هستند اما نتایج قابل توجهی کسب نمی کنند. محتوای شما بایستی اصل و اشاعه دهنده تفکر شما باشد.

4) از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

این روزها، شما می توانید با گوشی همراه خود از شبکه های اجتماعی استفاده کنید، شما همچنین می توانید پست هایی را به اشتراک بگذارید . با استفاده از شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر، یوتیوب، لینکدین و کسب آگاهی از شبکه های جدیدتر مثل اینستاگرام، اسنپشات، پریسکوپ، می توان به هزاران نفر دسترسی پیدا کرد. با به اشتراک گذاری حداقل 10 پست در هر روز شروع به فعالیت کنید.  بسیاری از افراد شما را خواهند شناخت.

5) امکان دنبال کردن خود را برای افراد فراهم آورید.

افرادی که محصولات و خدمات شما را خریده اند، به مدت زیادی پیروان وفاداری برای شما می شوند.طرفداران زیادی، هر روز صفحات شما را چک می کنند.

6) طرفداران و حامیان خود را افزایش دهید.

هرچه در بازار هدف خود معروف تر گردید، مردم بیشتری می خواهند به شما کمک کنند. یک راه چاره سریع این است که کارآموزانی را استخدام کنید. آنها به شما کمک خواهند کرد که شبکه خود را به روز نگه دارید.

7) هیچگاه مقایسه و تقلید نکنید.

یکی از مطمئن ترین راه ها برای شکست شما در داشتن برندی ملیون دلاری، تقلید کردن از دیگران است. شما نباید به کار دیگران با حقارت و حسادت نگاه کنید، همچنین نباید محصولات و خدمات خود را با دیگران مقایسه کنید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com