0  |  0

آغاز فعالیت انجمن استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز از نیمسال جدید

آغاز فعالیت انجمن استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز از نیمسال جدید

عضو انجمن علمی‌ دانشجویی استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز تشکیل این گروه را با هدف آموزش دانشجویان برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار متنی بر ایده و خلاقیت عنوان کرد و گفت: این انجمن از نیمسال بهمن‌ ماه فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.

سیدمحمد دانیالی  درباره راه‌اندازی گروه استارتاپ در سطح دانشگاه، اظهار‌ کرد: از هنگامی که وارد دانشگاه شدم با مشاهده خروجی دانشگاه و باور بسیاری از دانشجویان به بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به جست‌وجو و کسب اطلاعات درباره استارتاپ یا راه‌اندازی کسب‌و‌کار نو بر مبنای فناوری پرداختم و سپس یک فعالیت گروهی تشکیل دادم. وی افزود: با راهنمایی و مشاوره یکی از اساتید برای تأسیس انجمن علمی‌ دانشجویی استارتاپ در سطح دانشگاه با برخی دانشجویان و مسؤولان صحبت‌هایی انجام شد این انجمن در نهایت با هدف کار‌آفرینی در سطح دانشگاه و جامعه راه‌اندازی شد. .

وی با اشاره به آغاز به کار این انجمن از ابتدای این نیمسال با تشکیل گروه‌های مختلف مانند اقتصاد، بازاریابی، برق، مکانیک، جامعه‌شناسی، علوم سیاسی و نرم‌افزار از تلاش برای افزایش تعداد این گروه‌ها در سطح دانشگاه خبرداد و گفت: بعد از تشکیل گروه‌ها با برگزاری همایش‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی درباره ایده‌پردازی، ایده‌سازی و خلاقیت در تلاش هستیم که به افراد نشان دهیم می‌توانند در حوزه تخصصی خود ایده‌هایشان را ارائه و مهارت‌های کسب‌ شده طی تحصیل در دانشگاه را تجاری‌سازی کنند.

عضو انجمن علمی‌ دانشجویی استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌ که این انجمن از نیمسال آینده شروع به آموزش و فعالیت می‌کند به وب‌سایت این انجمن teamStartUp.ir اشاره و تصریح کرد: در سایت انجمن قسمتی برای دریافت و ثبت ایده وجود دارد که علاقمندان می‌توانند از این طریق ایده‌های خود را با انجمن در میان بگذارند این ایده‌ها سپس توسط گروه پردازش ایده از نظر علمی و عملی ارزیابی و به زیرگروه هر رشته وارد می‌شوند تا سپس برای حمایت‌های بیشتر به مراکز رشد فناوری ارجاع شوند

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com