0  |  0

وبینارهای آنلاین فناوری و صنایع فرهنگی در شرایط پسا کرونا

وبینارهای آنلاین فناوری و صنایع فرهنگی در شرایط پسا کرونا

عیسی منصوری گفت: باحمایت معاونت توسعه کارآفرینی واشتغال و بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، وبینارهای آنلاین تخصصی فناوری و صنایع فرهنگی در شرایط پسا کرونا در راستای توانمند سازی وکمک به کسب وکارهای حوزه صنایع فرهنگی برگزار می شود .
وی افزود : در این رویدادها که با محوریت نقش فناوری در پسا کرونا در حوزه های مختلفی از جمله صنایع دستی، موسیقی، گردشگری، سینما و معماری برگزار خواهد شد، روش های برون رفت از شرایط ایجاد شده برای کسب و کارها، شیوه استفاده از فناوری در توسعه فروش، شیوه استفاده از فناوری در فرآیند طراحی، شیوه استفاده از فناوری در فرآیند بازاریابی و شیوه استفاده از فناوری در آنالیز و آینده پژوهی ارائه خواهد شد.
منصوری خاط نشان کرد : در این رویدادها که بصورت کاربردی و ارایه تجارب خواهد بود، تلاش می شود تا با بیان نمونه های عینی از نقش فناوری در صنایع فرهنگی، مسیر حرکت کسب وکارها در بستر فناوری تسریع شده و صاحبان کسب وکار با رویکردی جدید از ظرفیت های فناوری استفاده کنند.
معاون توسعه کارآفرینی واشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بررسی نقش فناوری در صنایع دستی، بررسی نقش فناوری در موسیقی و سینما، بررسی نقش فناوری در گردشگری و بررسی نقش فناوری در هنرهای تجسمی از جمله رویدادهایی است که بصورت آنلاین و بر بستر فناوری عملیاتی خواهد شد.
وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این وبینارها می توانند به سایت iranctech.ir مراجعه کنند تاکید کرد: با تسهیلات در نظر گرفته شده از طرف معاونت توسعه کارآفرینی واشتغال و بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، 50 درصد هزینه های برگزاری وبینار تامین و پرداخت شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: www.mcls.gov.ir
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com