0  |  0

اسامی ۱۳ کسب‌وکار مشمول دریافت تسهیلات کرونا

اسامی ۱۳ کسب‌وکار مشمول دریافت تسهیلات کرونا

علاءالدین ازوجی، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار چند روز گذشته، درباره جزئیات پرداخت تسهیلات به یک میلیون کسب‌وکار آسیب‌دیده از کرونا گفته بود: ترتیبی که برای این تسهیلات اتخاذ شده است به این صورت است که ابتدا پیامک‌هایی از سوی وزارت کار برای کارفرمایانی که به‌شدت آسیب دیده‌اند ارسال می‌شود، بعد از ارسال پیامک که قید شده است کارفرمایان در صورت تمایل می‌توانند ثبت‌نام کنند، این امکان برای کارفرمایان فراهم می‌شود که از چهارشنبه این هفته به‌تدریج در سامانه کارا در قسمت تسهیلات کرونا ثبت‌نام کنند.
امروز سامانه تسهیلات کرونا راه‌اندازی شد، ارسال پیامک توسط وزارت کار برای تسهیلات کرونا، شرط ثبت‌نام تسهیلات نیست و تنها جنبه اطلاع‌رسانی دارد، تمامی کارفرمایانی که واجد شرایط هستند می‌توانند در بخش کرونای سامانه کارا درخواست خود را ثبت نمایند.
به‌زودی قسمت شکایات در سامانه فعال خواهد شد تا اگر سیستم اجازه ثبت درخواست به فردی را نداد، اطلاعات خودشان را آنجا وارد کنند و رسیدگی شود. راهنمای ثبت‌نام متقاضی، شرایط و ضوابط و رسته فعالیت‌هایی که تسهیلات به ایشان تعلق می‌گیرد، در سامانه کارا و بخش تسهیلات کرونا درج شده است.
قسمت شکایات و اعتراض‌ها هم در حال راه‌اندازی هست، تعداد 20 بانک و مؤسسه مالی، برای دریافت تسهیلات در سامانه قابل انتخاب هستند.

اسامی کسب و کارهای مشمول تسهیلات کرونا

کسب وکار

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com