0  |  0

مجموعه رویدادهای مجازی «کرون‌آپ»؛ تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید

مجموعه رویدادهای مجازی «کرون‌آپ»؛ تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید

«کرون‌آپ» مجموعه رویدادهای مجازی برای فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری است تا به کمک آن تهدید ایجاد شده توسط ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کنیم. این رویداد ایجاد زیرساختی کارآمد برای گسترش فعالیت‌های آموزشی و فناورانه را به صورت غیر حضوری دنبال می‌کند.
مجموعه رویدادهای «کرون‌آپ» در 8 محور برگزار می‌شود. مدیریت کسب و کارها، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های نرم، حوزه علمیه و فناوری، هنر، علوم انسانی و فناوری، پزشکی و دریا محورهای این رویداد هستند. بر این اساس با توجه به هر محور رویدادی مجازی برگزار می‌شود تا شاهد رونق فعالیت‌های فناورانه در دوران کرونا باشیم.
مجموعه رویدادهای «کرون‌آپ» در نظر دارد از شرایطی که توسط ویروس کرونا ایجاد شده است بهره لازم را ببرد. شیوع کرونا، تعطیلی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و فرهنگی، بنگاه‌های اقتصادی را به دنبال داشت و برخی از کسب و کارها در این شرایط با رکود مواجه شدند. این موضوع در بلند مدت تاثیرات منفی به همراه دارد.
بنابراین، با توجه به اهمیت رویدادها در زیست بوم فناوری و حوزه نخبگانی و همچنین برای کمک به جامعه پزشکی کشور و با تکیه بر شعار «در خانه بمانیم» بستری فراهم شده است که این تهدید را به یک فرصت طلایی تبدیل شود و علاوه بر جلوگیری از رکود کسب و کار­های خرد، باعث ایجاد زیرساختی بسیار کار آمد در جهت گسترش فعالیت های آموزشی و فناورانه به صورت غیر حضوری شود. برگزاری و طراحی مجموعه رویدادهای مجازی «کرون‌آپ» نیز در همین راستا است.
31 اردیبهشت ماه دوره خوانش بی مرز؛ جلسات نقد و بررسی داستان‌های کوتاه جهان از مجموعه این رویدادها برگزار می‌شود، رویدادی که برای مخاطبان زیست بوم فناوری و نوآوری و دانشجویان طراحی شده است. در جلسات اولیه آن به بررسی بهترین داستان‌های کوتاه آنتون چخوف پرداخته می‌شود. حضور در این رویداد برای علاقمندان رایگان است.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com