0  |  0

آخرین مهلت بهره مندی از تسهیلات ۵ جشنواره علمی و فناوری

آخرین مهلت بهره مندی از تسهیلات ۵ جشنواره علمی و فناوری

معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان، آخرین زمان بهره‌مندی از تسهیلات اعطایی به برگزیدگان جشنواره‌های «اختراعات»، «خوارزمی»، «رازی»، «فارابی» و «شیخ بهایی» را اعلام کرد.وی افزود:  بنیاد ملّی نخبگان عضو ندارد بلكه رویكرد آن شناسایی «اجتماعات نخبگانی» از طریق رصد رفتار و فعالیت‌های نخبگانی آنان در تمامی حوزه‌ها شامل: علم، فنّاوری، فرهنگ، نوآوری، قرآن، هنر، ادب و ... و همچنین پشتیبانی از فعالیت‌های آنان با همكاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای اثرگذاری مناسب آنان در جامعه تخصصی خود است

معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان در ادامه ضمن اعلام آخرین زمان بهره‌مندی از تسهیلات اعطایی به برگزیدگان جشنواره‌های «اختراعات»، «خوارزمی»، «رازی»، «فارابی» و «شیخ بهایی»،   گفت: برگزیدگان جشنواره‌های اختراعات بنیاد ملّی نخبگان تا قبل از سال ۱۳۹۴ و همچنین برگزیدگان جشنواره‌های «خوارزمی دانش‌آموزی»، «خوارزمی جوان»، «خوارزمی بزرگسال»، «رازی»، «فارابی» و «شیخ بهایی» تا پایان سال ۱۳۹۲، که به تأیید بنیاد رسیده‌اند ولی هنوز تسهیلات بنیاد را (ازجمله اعتبار پژوهش و نوآوری) دریافت نکرده‌اند، حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ فرصت دارند از آن استفاده کنند.

معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان در ادامه افزود: همچنین برگزیدگان جشنواره‌های «خوارزمی دانش‌آموزی»، «خوارزمی جوان»، «خوارزمی بزرگسال»، «رازی» و «فارابی» سال ۱۳۹۳، که به تأیید بنیاد رسیده‌اند ولی هنوز تسهیلات بنیاد را دریافت نکرده‌اند، حداکثر تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ فرصت دارند از آن استفاده کنندمنتظر گفت: برگزیدگانِ مورد تأیید بنیاد برای استفاده از تسهیلات بنیاد باید درخواست خود را از طریق سامانة ثریا ثبت کنند تا پس از بررسیِ درخواست برای اعطای آن به متقاضی اقدام شود و در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ثبت درخواست موضوع از طریق بنیاد نخبگان استان تهران قابل پیگیری است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com