0  |  0

«پیچ استارتاپ» فرصتی برای صاحبان ایده در حوزه صنایع دریایی

«پیچ استارتاپ» فرصتی برای صاحبان ایده در حوزه صنایع دریایی

شتابدهنده دریایی بادبان این رویداد را برگزار می‌کند و در نظر دارد تا بسترهای لازم برای ترویج و پیشرفت صنایع دریایی ایران را فراهم کند.
شرکت‌های فناور، استارتاپ‌ها و صاحبان ایده‌های دریایی برای شرکت در این رویداد از مجموعه رویدادهای مجازی کرون آپ دعوت شدند. این رویداد 17 خرداد ماه برگزار می‌شود. ایده‌های برگزیده حاضر در این رویداد وارد فاز شتابدهی می‌شوند و پس از آن برای توسعه و تبدیل شدن به محصول مورد حمایت قرار می‌گیرند.
برگزاری این رویداد فرصتی برای حمایت از ایده‌های جذاب است تا اقدامی برای حل مشکلات این حوزه و کمک به استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا باشد.
در این رویداد امکان سرمایه گذاری توسط گروه سرمایه گذاری عطار، گروه فن آوا و شتابدهنده بادبان در طرح های برتر وجود دارد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شتابدهنده بادبان مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com