0  |  1

برگزاری سلسله رویدادهای کارآفرینی گردشگری در اصفهان

برگزاری سلسله رویدادهای کارآفرینی گردشگری در اصفهان

نشست توسعه وضعیت و سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی در صنعت گردشگری به میزبانی اصفهان برگزار می شود.
جلیل مشکاتی گفت :در هر جلسه یک چالش مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت راهبردهایی برای توسعه وضعیت و سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی در صنعت گردشگری ترسیم می شود.
رئیس اتاق بین‌الملل جوانان ایران ادامه داد: یکی از اهداف شبکه گسترده این اتاق معرفی اصفهان به عنوان قطب گردشگری جهان و دعوت کشور های مختلف برای بازدید از این شهر است.
وی با اشاره به اینکه ۱۲۵ کشور دنیا و ۵۰۰ شهر دنیا عضو این شبکه گسترده مردم نهاد هستند اضافه کرد: بررسی مشکلات پیشروی مسیر توسعه گردشگری و سند بالادستی همچنین رفع موانع موجود به ویژه در توسعه زیرساخت ها و مشارکت نکردن بخش خصوصی از جمله اهداف این رویداد فرهنگی است.
قرار است این رویداد فرهنگی اواخر خرداد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور 30 نفر شرکت کننده در اصفهان برگزار شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com