0  |  0

اولین رویداد مجازی شتابدهنده گرانش برگزار می‌شود

اولین رویداد مجازی شتابدهنده گرانش برگزار می‌شود

در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگانی با هدف زمینه‌‍سازی برای تسهیل مسیر اشتغال‌زایی نخبگان و مستعدان‌برتر، اولین شتابدهنده گرانش با محوریت کاربردهای فضاپایه در کشاورزی با همکاری بنیاد نخبگان استان خراسان‌رضوی به صورت مجازی برگزار می‌شود.
در این رویداد ایده‌هایی که از بستر فضاپایه در حوزه کشاورزی استفاده می‌کنند، گرد هم جمع می‌شوند و پس از داوری، ۷ ایده برتر به کسب‌وکار تبدیل خواهند شد.
ایده‌های برگزیده در این رویداد باید با حوزه کشاورزی مرتبط باشند و همچنین از خدمات فضایی و ماهواره‌ها مثل gps و تصاویر ماهواره‌ای استفاده کنند.
علاقه‌‎مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا ۲۹ خردادماه به دبیرخانه این رویداد به نشانی www.grac.ir ارسال کنند‌.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com