0  |  0

تقدیر از کارآفرینان برتر بخش‌های صنعت و خدمات و کشاورزی در سال‌های 93 و 94

تقدیر از کارآفرینان برتر بخش‌های صنعت و خدمات و کشاورزی در سال‌های 93 و 94

کارآفرینان برتر سال‌های 93 و 94 امروز در جشنواره ملی تجلیل از کارآفرینان برتر ملی معرفی شدند. این مراسم که در وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و از  14 نفر از کارآفرینان برتر سال‌های 1394 و سال 93 با اهدای لوحی تقدیر شدند.

 در بخش صنعت از استان فارس محمد نادری‌زاده از شرکت نادر طب‌گستر جنوب، استان لرستان کامران سهرابی سوری از شرکت پارسیان زاگرس، استان کرمان محمد علی‌نژاد محمودی شرکت مجتمع شیمیایی و آلیاژی رباط مولیبدن، کردستان حسن تاجیک شرکت زرین‌بنا پارسیان و گیلان افشین رحیمی از شرکت ثامن تک خزر در سال‌های 93 و 94 برتر شناخته شدند.

در بخش خدمات از استان خراسان شمالی، یوسف کاظمی از شرکت تعاونی سلامت پارسیان گستر، اصفهان بهرام کاردان از شرکت گردشگران ییلاق روستا (ورتون) دهکده گل سرخ، استان لرستان محمد نسایی از شرکت رصدخانه کاسپین و کرمانشاه مهدی گلبنی شرکت داده‌پرداز پرشیا سافت برتر شناخته شدند.

همچنین در بخش کشاورزی هم از استان زنجان مرتضی رسولی از شرکت توسعه کشت و صنعت ساقه‌سازان اندیشه زنجان، استان خراسان سید علی خیریه از شرکت ستاره کیان بیرجند (خوراک) از استان هرمزگان مژگان روستایی نوآوران پویا کیمیا قشم، از استان مازندران محمد چلنگری کارخانه تولید ادوات کشاورزی، از استان بوشهر ابراهیم آسیایی فرد از شرکت تعاونی کشاورزی گلخانه‌ای کوثر برتر شناخته شدند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com