0  |  1

رویداد Programming Challenge تیر ماه برگزار می‌شود

رویداد Programming Challenge تیر ماه برگزار می‌شود

رویداد Programming Challenge با حضور بیش از 200 نفر از نخبگان برنامه نویسی کشور توسط گروه Sharif ICT با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف به تاریخ 12 و 13 تیر ماه و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.

این مسابقات با حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا، شبکه نوآوری پلنت، شرکت تجارت الکترونیک دی، بانک تجارت، شرکت وب کاران ایمن (شبکه پرداخت ای دی پی) و ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی برگزاری می شود.

هدف اصلی این رویداد ها شناسایی برنامه نویسان و تیم های توانمند در کسب و کار های مبتنی برICT  و اتصال آنها به بازارکار می باشد.

برنامه زمان بندی رویداد به شرح زیر می باشد:

پنجمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریفپنجمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف

شماره تماس دبیرخانه: 5-66028963-021

http://ictchallenge.sharif.ir

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com