0  |  0

نخستین رویداد نوآوری حوزه راهداری برگزار می شود

نخستین رویداد نوآوری حوزه راهداری برگزار می شود

صنعت راهداری یکی از حوزه‌هایی است که برای استفاده از خدمات دانش‌بنیانی پیش‌قدم شده است. این صنعت قرار است با کمک طرح‌های دانش‌بنیانی و کسب‌وکارهای نوین و خلاق متحول شود. این اتفاق با برگزاری «نخستین رویداد نوآوری حوزه راهداری» سرعت می‌گیرد.
این رویداد فناورانه با مشارکت و همکاری ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاونت پژوهشی دانشگاه تهران، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و شبکه شتابدهنده‌های تخصصی حوزه حمل‌ونقل پیشرفته و هوشمند مستقر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
این رویداد نوآورانه با هدف توسعه زیست‌بوم کارآفرینی فناورانه به‌ویژه توسعه کسب‌وکارهای نوپای فناور مورد نیاز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود. همچنین طراحی، توسعه و تجاری‌سازی محصولات جدید فناورانه برای حل چالش‌ها و مشکلات این حوزه هدف دیگری است که برای این رویداد تعریف شده است.
در این رویداد، طرح‌های برگزیده همه اساتید، فناوران، محققان، صنعتگران و دانشجویان فعال این حوزه مورد حمایت قرار می‌گیرند تا با این کار گامی برای حل مسائل و مشکلات حوزه راهداری، با تکیه بر توان ملی و متخصصان و نخبگان داخلی برداشته شود.
فعالان این حوزه می‌توانند طرح‌های فناورانه خود را تا ۲۰ تیر ماه در موضوعاتی مانند «روش‌های نوین نگهداری و حفاظت از راه‌های کشور»، «استفاده از فناوری‌های نوین با رویکرد اقتصادی برای پایش هوشمند شبکه راه‌ها» و «افزایش دوام و کیفیت خط کشی راه‌ها» به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.
«بهینه‌سازی فنی و اقتصادی انواع حفاظ‌های راه‌های کشور»، «طراحی وتوسعه انواع پل‌های مقاوم و سبک با نصب سریع در مواقع بحران» و «ارائه طرح‌های جدید برای روسازی اقتصادی برای راه‌های فرعی و روستایی» دیگر محورهای این رویداد است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com