0  |  1

دومین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

دومین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

سازمان فناوری اطلاعات ایران از برگزاری دومین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات با حمایت این سازمان، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت آموزش‌و پرورش برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور به‌صورت آنلاین و رایگان به مدت یک ماه، خبر داد.
این رویداد با هدف آموزش دانش آموزان برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان بین رده سنی ۶ تا ۱۸ سال می‌توانند با هر سطحی از دانش برنامه‌نویسی در یکی از ۵ دوره‌ آموزشی شامل آشنایی با پیاده‌سازی وب‌سایت استاتیک، آشنایی با پیاده‌سازی وب‌سایت بر پایه وردپرس، سلسله دوره‌های آشنایی با علوم داده، برنامه‌نویسی پایتون و همچنین برنامه‌نویسی اسکرچ شرکت کنند.
سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت آموزش‌وپرورش، سلسله رویدادهای آموزشی را با هدف آموزش دانش آموزان در مناطق کمتر برخوردار برگزار کرده است و تاکنون ۳ هزار دانش‌آموز کودک و نوجوان در سراسر کشور در ۲ محور کارآفرینی بر بستر فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی آموزش‌دیده‌اند.
شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، تجربه آموزش آنلاین را برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت آموزش‌وپرورش به همراه داشت که از رهگذر این تجربه مقرر شد این آموزش‌ها از حالت رویداد خارج و به بستر مدرسه دائمی فناوری اطلاعات تبدیل شود و در همین راستا این مدرسه در مرکز نوآورانه کودک و نوجوان موزه ارتباطات راه‌اندازی می‌شود و کودکان و نوجوانان به مدت یک ماه به‌صورت آنلاین در این مرکز دوره‌های آموزش را طی می‌کنند.
اولین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات با تأکید بر برنامه‌نویسی پروژه محور ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه در شهریورماه سال گذشته برگزار شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com